|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Ik vroeg dat om te weten te komen wat ik dus NIET moet doen hè  |
|
nietmeer Senior lid
 WMRindex: 107 OTindex: 1.182
|
@ Jersan: Whuahahahahahahahahahah Jersan  Slim, zegmaar  Wanneer komt mijn kaart eigenlijk?  Maar nee ik ga niet chaggie worden  Mn beste vriend is niet online en al was ie wel online, je krijgt me alsnog niet zomaar chaggie  @ emmertje: Sommige mensen doen gewoon altijd dom emmertje.. Helaas heb ik er daar ook een paar van in mn vriendengroep, die hebben echt het vermogen om in 10 minuten mn hele humeur naar de klote te helpen  Van die typetjes die je zogenaamd wel even vermoorden enzo @peter: Ooh.. dus het eigenlijke aantal bezoekers kan ook op 5000 liggen maar dat bv mensen je site 2x openen omdat ze iets zijn vergeten?  Dat zou wel jammer zijn  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Als men de site opent, krijgt men een cookie van een uur mee.  Unieke bezoekers deze maand ligt al op 6077.  |
|
nietmeer
|
@Nathalie, ik heb niet eens je adres, dus kan niet eens een kaart sturen  mooi zo  houwen zo, zou ik zeggen  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Maar Nathalie, ik doe toch ook altijd dom?  Tenminste probeer ik dat zoveel mogelijk ze doen  |
|
nietmeer Senior lid
|
Dus nu krijg ik geen kaart?  En dat is ook alsnog wel aardig wat, Peter  Emmertje, je hebt meerdere soorten dom doen  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Nathalie, als je even een gratis mailadresje opent of zo, stuur ik je daar wel een digitaal kerstkaartje  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Vandaag alleen al zijn er 439 unieke bezoekers op de site aanwezig/geweest. |
|
nietmeer
|
Nathalie, je krijgt alleen een kaart als ik je adres krijg  Nathalie F. Amsterdam is vast niet genoeg  |
|
nietmeer Senior lid
|
 Ik ben geen echt kaartje waard?  En das veel, Peter!  Bijna 1/7e! |
|
emmertje
Oudgediende
|
Jersan ... kan moeilijk hier in het café geöpenbaard worden, zo'n adres  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Zeg maar rustig 1/14de  |
|
nietmeer Senior lid
|
Haha nee heb zo'n idee dat dat idd niet genoeg is Jersan!  Dus als ik je mn adres geef krijg ik een kaartje van je?  Ik bedoel van die 6000nogwat hè Peter  |
|
nietmeer
|
@emmertje, in de mail wel @Nathalie, jawel  tuurlijk  niet  -en   Quote Nathalie-F: Haha nee heb zo'n idee dat dat idd niet genoeg is Jersan!  Dus als ik je mn adres geef krijg ik een kaartje van je?  ja, dat klopt  |
|
nietmeer Senior lid
|
Krijg ik er dan een met je echte naam of met Jersan?  Want je echte naam weet ik niet  |
|
nietmeer
|
@Nathalie, eentje met onderaan 'Jersan' maar in een verstopt hoekje van de kaart de naam die op mijn ID-kaart staat  |
|
nietmeer Senior lid
|
Oeee wat leuk!  Zo'n kaart wil ik!  Mag ik dat?   |
|
nietmeer
|
dat mag  jij mag  zo'n kaart  hebben ja  |
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Hoi   |
|
nietmeer
|
hoi Sushi  |
|
nietmeer Senior lid
|
Hooooi Sushi!   En wat lief van jou Jersan!  |
|
emmertje
Oudgediende
|
|
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Ik heeft Shup  Jullie ook wilt?  |
|
nietmeer
|
Nathalie, ik ben lief  mag ik dan je adres  digitaal kan niet, te lui om te maken  ik wil geen shup  |
|