|
nietmeer
|
Quote Jersan: @Sushi, wordt ie dan niet uit elkaar gedrukt door de kracht  waarmee hij in de stofzuigerzak landt? @pfft, hoi  Nee die beesten kunnen verdraait veel hebben, misschien als je daarnaa een hoop punaises opzuigt waat hij aan opgespiest wordt En firefox laadt niet als eerst de googleads, wat Chrome dus wel doet. Ze hebben een open source browser (zoals Firefox) aangepast op de google-ads |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
@ Pablo, waarom zou ik Plugins in mijn Internet Browser willen  Internet browser zijn om te internetten  |
|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
|
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
@Jersan, nee!  Ik dacht ook hem op te zuigen.. Kwam hij er na een tijdje weer uit  |
|
Laurenssie1 Actief lid WMRindex: 51 OTindex: 122 Wnplts: Zwijndrech
|
@Pablo, die boeien mij geen verrekte donder  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Ik ga effe douchen, tot zo  |
|
AsSliQuiD Senior lid
 WMRindex: 661 OTindex: 656
|
IE7 < FF < Chrome  |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Hoi Seagon  Ik stem ook voor FF Die plugins zijn om de boel wat mooier te maken |
|
nietmeer
|
@Sushi en Banaal, iew  iew  iew  dan zuig ik hem nog een keer op  @Freupke, douchze  ik stem ook voor FF  heerlijk die Adblocker Plus  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Quote pfft: Die plugins zijn om de boel wat mooier te maken En handiger  wat heb je aan een browser die snel is enzo maar waar je niks mee kan?  Bovendien is Chrome's engine voor JS een stuk slechter |
|
|
Quote AsSliQuiD: IE7 < FF < Chrome  Is dat wiskunde?  Daar ben ik slecht in  |
|
Sushi
Oudgediende
|
@Jers, dan blijf je bezig  |
|
pfft Erelid
|
Suushi, had ik een tijdje geleden met zon spin die in t bad zat. Spoel je 2 minuten door, komt ie er gewoon weer uitlopen  Jersa, ik zal die Adblocker plus ook eens installeren  |
|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
doei Freupke @pfftdie plugins zijn gewoon handig als je ze nodig hebt  voor de rest gebruik ik ze niet;) maar FF is gewoon heerlijk relaxt werken  |
|
nietmeer
|
Quote Jersan: @Sushi en Banaal, iew  iew  iew  dan zuig ik hem nog een keer op  Freupke, douchze  ik stem ook voor FF  heerlijk die Adblocker Plus  Misschien is hij wle zo hard gegroeid dat hij dan niet meer in de stofzuiger past  |
|
|
@pfft, die beesten doen gewoon hun snorkeltje op  |
|
Sushi
Oudgediende
|
@pfft, ja. vet komisch  Maar ik moet vast doei zeggen.. ze gaan de pc verkassen  |
|
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
|
|
nietmeer
|
@Sushi, maakt niet uit  @Banaal, dan sla ik hem eerst @Sushi, doei  enta el hayat  |
|
AsSliQuiD Senior lid
 WMRindex: 661 OTindex: 656
|
|
|
nietmeer
|
|
|
pfft Erelid
|
ja, seagon. Maar ik heb verder nog 1 irritant puntje. Die downloadlijst gaat bij mij gelijk helemaal leeg en das best irritant, dus. Is dat te verhelpen? @Laurens:  .....   Jersan, heet t echt Adblocker plus? Kan ik niet vinden  alleen gewoon ad blocker Laters suush   Hoi Shinki  |
|
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
Daar heb ik een docu over gezien. Blijkt dat ze tot wel 30 km per uur kunnen alleen maar om in je schaduw te zitten. En die verdovende beet is om je stil te houden |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Ik heb gewoon NoScript, werkt stuk handiger vind ik  Hey Shinki  |
|
pfft Erelid
|
|
|