|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
arrghhh! printers zijn echt eng, bij elk abnormaal geluidje ben ik bang dat het mislukt  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Andreesie: arrghhh! printers zijn echt eng, bij elk abnormaal geluidje ben ik bang dat het mislukt  Printers maken alleen maar abnormale geluidjes? (Wat ze normaal zou maken, waardoor het niet meer abnormaal is) |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
printers moeten ook geen geluid maken  dat zou verboden moeten worden  |
|
nietmeer
|
@ sush op mijn basgitaar, ik was mezelf even scheren, vandaar het trage antwoord |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 In 2 dagen tijd 1253 bezoekers  |
|
Mmore
Administrator
|
Hoi Delenn en Sushi en Peter en Banaal en Andressie en Enk  |
|
AsSliQuiD Senior lid
 WMRindex: 661 OTindex: 656
|
Quote Delenn: printers moeten ook geen geluid maken  dat zou verboden moeten worden  Modems, die maken pas een heerlijk geluid  |
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Banaal, babyface  Heb je een basgitaar?  Vind ik niks voor jou!  Hoi Mmore!   |
|
nietmeer
|
@ Ass, de mijne is gewoon stil hoor, of heb jij nog zo'n inbel ding  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Hey Joey *boink*  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote AsSliQuiD: Quote Delenn: printers moeten ook geen geluid maken  dat zou verboden moeten worden  Modems, die maken pas een heerlijk geluid  Mis je dat inbel geluid niet? Prachtig! |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Pas leuk wordt het als je een cassettebandje in het deck van de commodore 64 doet en het geluid aanzet als je een programma opstart.  |
|
AsSliQuiD Senior lid
 WMRindex: 661 OTindex: 656
|
Quote Mmore: Quote AsSliQuiD: Quote Delenn: printers moeten ook geen geluid maken  dat zou verboden moeten worden  Modems, die maken pas een heerlijk geluid  Mis je dat inbel geluid niet? Prachtig! tenminste nog iemand hier die dat zalige geluid mist  ik leef met je mee |
|
Mmore
Administrator
|
Krrrrrrppiiieebrrrrggggrrrrrrrr tutututututu krrrrr  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
hoi Mmore   inbelgeluid  trauma  heb ik gelukkig nooit zelf gehad, alleen mn opa  |
|
Laurenssie1 Actief lid WMRindex: 51 OTindex: 122 Wnplts: Zwijndrech
|
Heerlijk, dat geluid. En vooral de rekening bij iedere tik..  |
|
nietmeer
|
Quote Laurenssie1: Heerlijk, dat geluid. En vooral de rekening bij iedere tik..  Een paar cent per kilobyte, als ik dat nou nog zou doen dan had ik echt een rekening van 5 meter lang  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Mmore: Krrrrrrppiiieebrrrrggggrrrrrrrr tutututututu krrrrr   Toen bestond internet nog niet.  |
|
Sushi
Oudgediende
|
Het geluid van een doedelzak is pas prachtig  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Sushi: Het geluid van een doedelzak is pas prachtig  Heel vreemd, onnatuurlijk bijna.  Hetzelfde geld trouwens voor andere instrumenten, vooral de viool is soms heel moeilijk te onderscheiden en kan heel mooi klinken, ook wanneer je het door rock of trance heen gooit  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote Mmore: Quote Andreesie: arrghhh! printers zijn echt eng, bij elk abnormaal geluidje ben ik bang dat het mislukt  Printers maken alleen maar abnormale geluidjes? (Wat ze normaal zou maken, waardoor het niet meer abnormaal is) als hij zegt dat er een papierblokkade is enorm heen en weer gaat met het papier en enorme tikken dat hij ergens vast zit, denk je wel dat het abnormaal is @Mmore: modem  |
|
nietmeer
|
@ Mmore, pink floyd was daar heel goed in, rock en viool combineren zoals dit nummer |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
die inbelmodems, oh, heerlijk, dat geluid. pure nostalgie heb een tijdje geleden gezochten naar dat geluid, wou het als ringtone.  |
|
Sushi
Oudgediende
|
@Mmore, ik vind die muziek vet mooi  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@tom... Als je een Commodore 64 hebt met een cassettedeck, gaat dat ook.  |
|