|
nietmeer Senior lid
 WMRindex: 107 OTindex: 1.182
|
Het is wel zo.. Ik zei toenstraks al dat ik damaged ben, dat ben ik niet zo'n klein beetje ook maar heel erg. Ik kan echt een enorme ijskoningin zijn en sinds kort is het zelfs zo dat ik van het ene op het andere moment gevoelloos kan worden als ik overstuur ben.. Dat ik gewoon niks meer voel eigenlijk.. Kan mensen zo hup uit mn leven zetten ookal houd ik van ze en er nooit spijt van hebben ofzo.. Maarja ik ben het dus wel alle 3!  Maar ik ben ook lief enzo, ik heb ook nog een hele goede/lieve kant naast mijn harde/sadistische kant  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Je bent wel veel met hertenvlees in de weer Peter @Nathalie: (gelukkig  ) heb je die keiharde kant van je hier nog niet laten zien  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Donderdag wildzwijnbiefstuk.  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Morgen wordt het denk ik hier frietjes met een frikandel/kroket of zo ... ik heb al gezegd dat ik morgen niet ga koken  |
|
nietmeer Senior lid
|
Haha nee, die komt ook niet zomaar even hup boven ofzo hoor  Nouja over het algemeen niet xD Zolang ik in een goede bui ben is er niks aan de hand! Nouja.. Een sadist ben ik wel áltijd  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Een beetje sadistisch is ook helemaal niet erg Nathalie  Ben ik ook  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik moet ook nog iets verzinnen met een wildzwijnbout.  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Wildzwijnbout met kastanjes Peter  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik heb al een flauw idee emmertje.  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Doe er dan maar zout bij Peter, want flauw eten wil je niet  |
|
nietmeer Senior lid
|
Ik ben best wel heel erg sadistisch emmertje  En ik denk trouwens dat wanneer mijn slechte kant naar boven komt ik niet meer welkom ben op WMR  Mn laptop viel opeens uit!   |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik denk dat ik het in een marinade kook, en daarna grillt.  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Quote Nathalie-F: Mn laptop viel opeens uit!   Batterij leeg?  Als je in een sadistische bui bent Nathalie, mail me eens ... ik ben nieuwsgierig geworden naar wat jij als sadistisch ziet, en daarmee is je plekje op WMR niet in gedrang @peter, marinade?  |
|
nietmeer Senior lid
|
Haha nee niet batterij leeg, weet niet hoe het kwam  Was al even bang dat ik wéér een virus had gedownload  Maar dus niet   |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Het wordt dan ook lekker zoet vlees.  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Nathalie: als je ventilator afgedekt wordt, bijvoorbeeld als je ventilator wordt dichtgehouden doordat de laptop op een kussen ligt, dan zou dat overtemperatuur kunnen zijn geweest ... dan zou het zomaar kunnen dat je laptoppie ineens uitvalt.  Heb dat ook al eens ervaren  |
|
nietmeer Senior lid
|
Neaah denk niet dat dat het was, hij staat zo vaak op mn dekbed dan is er ook niks  Nja het boeit ook niet echt eigenlijk  Zolang mijn lieve laptopje het maar blijft doen  |
|
emmertje
Oudgediende
|
En als ie het ineens niet meer doet, krijg je dan weer sadistische neigingen?  Ik hoop van niet, want dan kun je me ook niet meer mailen in zo'n bui  |
|
WMR-kok
Oudgediende
tomatenpuree, honing, bier, en wat kruiden denk ik.  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Euhm ... dan sla ik een keertje over Peter  |
|
nietmeer Senior lid
|
Hahaha nee hoor  Lag vandaag op het perron een man met een overdosis, ambulancepersoneel erbij enzo, geweldig  Heb er een kwartier na staan kijken, niet omdat ik ramptourist ben maar omdat ik ervan geniet wanneer andere mensen lijden enzo!  Die sla ik ook over Peter!  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Dus als jij je enkels breekt na het springen uit je raam, mag ik staan kijken hoe jij daar ligt te creperen van de pijn, omdat het zo interessant is?  Of is het meer eenrichtingsverkeer, dat sadisme van je?  |
|
nietmeer Senior lid
|
Het is meer eenrichtingsverkeer  I mean, ik vind Saw echt de geweldigste films die er zijn, maar zelf hoef ik er niet echt slachtoffer van te zijn ofzo  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Wacht maar totdat het bereidt is, dan denken jullie wel anders.  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Het klinkt een beetje gothic, of ben ik nu in de war met iets anders? |
|