|
nietmeer
|
Nathalie, wat zeg je nou...  |
|
nietmeer Senior lid
 WMRindex: 107 OTindex: 1.182
|
Sorry Jersan, maar ik geniet 200% van die films! Keertje samen kijken?  En; Hoooi Jersan!  Wat ben jij laat online?  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Peter, honing vind ik niet lekker, een marinade (lees: wijn) vind ik absoluut niet lekker, en bier hoort naar mijn idee ook niet in het eten thuis, maar ernaast  hé Jersan  Kon je niet slapen?  |
|
nietmeer
|
hoi Nathalie  ja ik kan niet slapen  Saw 1  heb ik al gezien en die vond ik eigenlijk te eng, dus ik sla over  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Jersan, heeft Bert succes gehad met de download van Saw 2? |
|
nietmeer
|
Emmertje, geen idee  ik wist wel dat hij met Saw 2+3 op zijn computer die computer ook eigenlijk vol had  maar of dat met Saw 2+3 volledig was weet ik niet  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Hai Jersan *boink*  |
|
nietmeer
|
hoi PW  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Saw 2 heeft hij van mij volledig gekregen, althans directe downloadlinks  |
|
nietmeer
|
handig  sladko vince, vse sem dal  |
|
nietmeer Senior lid
|
Jersan, Saw 1 is niet eng  Of vies  Die scheermesjes zijn leukk!  Maar Jersan, vind jij ook dat emmertje moet gaan zingen?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Waren het avi of dvd bestanden Jersan.  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Hahaha, ja hoor ... krijg ik dat weer  |
|
nietmeer
|
Nathalie, scheermesjes?  jaa  Emmertje, wil je voor ons zingen?  PW, ik heb echt geen idee  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Jersan, berniew heeft het al geprobeerd om mij zover te krijgen, Nathalie heeft haar charmes in de strijd gegooid, en nu begin jij ook!  Ik heb gezegd, dat ik alleen als ik een rondleiding door Amsterdam krijg ik persoonlijk voor Nathalie een liedje zou gaan zingen  |
|
nietmeer
|
is een digitale rondleiding van Nathalie door Amsterdam ook goed?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer Senior lid
|
Jaa, die man die zich een weg door de scheermesjes heen moest banen van Jigsaw! Dat was leuk bedacht!  Kijk emmertje, nog iemand die je wilt horen zingen!   Met mijn onweerstaanbare charme en iedereen van WMR die jou wilt horen zingen kán je toch niet meer weigeren  |
|
nietmeer
|
Nathalie, welke Saw is dat  niet Saw 1, toch? |
|
nietmeer Senior lid
|
Jawel hoor  Weet je wel zeker dat je Saw 1 hebt gezien?  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Nathalie: ik kán alles!  Maar aangezien ik aan jullie gezondheidstoestand denken moet, en ik dus geen debet wil hebben aan spontane doofheid, weiger ik  |
|
nietmeer
|
Nathalie, ik weet het heel zeker  maar dat stukje was zeker te eng om op te letten  Emmertje  ik kan het geluid hier zachter zetten, hoor  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
emmertje
Oudgediende
|
Jersan, maar hier ga ik zeker niet zingen hoor  |
|