Datingforum :) |
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
wmr is niet echt de bedoeling om te gaan daten, het is meer toeval als er koppeltjes ontstaan  |
|
No_u Senior lid WMRindex: 348 OTindex: 477
|
Quote Pablo: wmr is niet echt de bedoeling om te gaan daten, het is meer toeval als er koppeltjes ontstaan  Ja, ben ik het wel mee eens, maar ach... storend is het ook niet. P.S. Bier is voor noobs! |
|
TheWiseGuy Senior lid WMRindex: 8 OTindex: 605
|
Ik zoek: leuke vrouw met humor die lekker kan koken die ondeugend is die niet kan pokeren  Ken je zo'n vrouw, mail me dan...  |
|
No_u Senior lid WMRindex: 348 OTindex: 477
|
|
|
nietmeer
|
Quote TheWiseGuy: Ik zoek: leuke vrouw met humor die lekker kan koken die ondeugend is die niet kan pokeren  Ken je zo'n vrouw, mail me dan...  Zo'n vrouw ben ik. Helaas, bezet hoort ook in het rijtje thuis  |
|
Nekkel Senior lid
 WMRindex: 553 OTindex: 375
|
Ik zoek een vrouwelijke versie van mij  Ken je een meid die praktisch perfect is  stuur dan ff een mailtje  |
|
|
Mikke: bezet voel ik niets van als we met z'n 2-en zijn  Maar je hebt gelijk, er moet nog bij single, gezellig en moet houden van s*x  |
|
timwijn Erelid
 WMRindex: 1.760 OTindex: 1.315 S |
@Nekkel: ik ken er eentje die perfect is  maar die hoort al bij mij  Voldoet aan t lijstje van WiseGuy (uitgezonderd het single-deel  ) |
|
CityGirl
Erelid
 WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
Quote TheWiseGuy: Mikke: bezet voel ik niets van als we met z'n 2-en zijn  Maar je hebt gelijk, er moet nog bij single, gezellig en moet houden van s*x  Tjaaaaa ik sluit me aan bij Mikke, ook die laatste punten daar voldoe ik aan. Maaaaar ik ben bezet  |
|
nietmeer
|
right.... |
|
|
@CG: Ik wist niet dat een mens bezet kon zijn, wel bezeten  |
|
|
Quote No_u: @TheWiseGuy: Ik ken er meerdere, wat bied je?  Een  |
|
CityGirl
Erelid
 WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
|
|
|
@CityGirl: Bezet en bezeten  Lekkere combi  Heb nu al medelijden met je bezetter  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Pff, ik date nooit meer via iPret, tis beter gewoon zo in t echie een kanjer tegen t lijf lopen  |
|
|
Kpuc: In het echt is altijd leuker Kpuc *boink* |
|
Lenni Erelid
 WMRindex: 763 OTindex: 4.667 T S |
Quote TheWiseGuy: Ik zoek: leuke vrouw met humor die lekker kan koken die ondeugend is die niet kan pokeren  Ken je zo'n vrouw, mail me dan...  Zo'n vrouw had ik maar dat duurde maar een paar weken en dan veranderen ze  |
|
|
@Lenni: Zodra er een ring om zit dan veranderen ze in: Minder leuk Geen humor meer (ze kunnen niet meer lachen als je een lekker scheet laat  ) Bestellen eten bij de pizzabakker Opeens hebben ze hoofdpijn  Wat wel zo blijft is dat ze niet kunnen pokeren  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
En bij lijstje van WIse moet bij dat ze mooi moet zijn, want Wise is nogal van de uiterlijk  Toch,Wise?  |
|
nietmeer
|
Ik zoek mezelf, kan iemand me vinden? |
|
Luna
Moderator
Internetdaten is zo makkelijk, eigenlijk is heel de uitdaging van het daten af. Tegenwoordig zijn mensen zo snel vesierd of zien ze in een vriendelijk woord al een liefdesverklaring.
|
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
|
|
Luna
Moderator
Er zijn niet meer zoveel stelletjes op WMR toch  |
|
LuckyMe Erelid