Datingforum :) |
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote LuckyMe: Quote Kpuc: ik zou nog eerder de buuf vragen of ze zin heeft in iets dan via t net  Ik vraag de buuf elke dag, maar ze wil nooit  Ik zou niet weten waarom niet eigenlijk  @Luna: Dus wij gaan ook niet daten??  LM, ik kan niet tegen jouw hoge eisen op  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
@Luna: Hoge eisen?? Vertel.... |
|
Luna
Moderator
LM, dat kunnen we zo opmaken uit je reacties over vrouwen  |
|
|
@Luna: Ik heb een grote mond, maar een klein hartje...  |
|
Luna
Moderator
Jaja, ik ken je onderhand wel  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
My-Angel, wil je met me daten?  |
|
|
Quote Luna: Jaja, ik ken je onderhand wel  pfieuw, gelukkig  |
|
cybermage Senior lid WMRindex: 283 OTindex: 288 Wnplts: helmond T S |
zo ben al 18 en nog steed single hoe lang duurt deze nachtmerrie nog  |
|
|
yankeedude: Waarschijnlijk als de getallen van je leeftijd in een andere volgorde staan  |
|
ja houdoe niet tot me 81e |
|
nietmeer
|
yankeedude .... je wordt een eeuwige vrijgezel net als ik  Ik ben ook nog beschikbaar, iemand interrese ?  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Quote Denaer: eeuwige vrijgezel Misschien heeft YankeeDude interesse  Dan kunnen jullie elkaar gezelschap houden  |
|
IK HOU VAN VROUWEN EN BEN DUS GEEN HOMO |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
niet zo schreeuwen joh! er is ook niets mis met homo's! |
|
nee is ook niks mee maar ben geen homo val gwn op lkkre chicks zoals iedere gezonde hetero |
|
nietmeer
|
@MuseMatt... vat je het niet wat te persoonlijk op ? yankeedude, we kunnen toch wel een biertje pakken of niet? als mannen onder elkaar  |
|
oh ja zo dat is wat anders alleen jammer genoeg hou ik niet van alcohol |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Denaer: ik reageer puur op het feit dat hij in hoofdletters reageert en het 'dus geen homo' stukje. Ben zelf gewoon hetero  ;) |
|
nietmeer
|
@MuseMatt ... oke dan maat, maakte ook maar een geintje @Yankeedude, ik drink zelf ook geen alchohol, maar goed... een cola kan natuurlijk ook  |
|
|
Quote yankeedude: val gwn op lkkre chicks Misschien is dat de reden waarom je (nog) vrijgezel bent Uiterlijk is van minder belang, dat vergaat met de jaren... Kijk liever naar t innerlijk  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Quote berniew: Misschien is dat de reden waarom je (nog) vrijgezel bent Uiterlijk is van minder belang, dat vergaat met de jaren... Kijk liever naar t innerlijk  historisch moment: ik ben het volledig met je eens berniew |
|
|
Quote MuseMatt: ik ben het volledig met je eens berniew Dat ik dit moment nog mee mag maken, ik word er bijna emotioneel van  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Tissue?  |
|
nietmeer
|
lol  echte mannen janken niet  Ik ben het echter ook met je eens berniew, als je nog praat over chicks dan ben jet niet waard er een relatie mee te hebben.. Een of meerdere Chica('s) is echter wat anders (betekent dame/vrouw in het spaans) |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Quote yankeedude: IK HOU VAN VROUWEN EN BEN DUS GEEN HOMO Zielepiet  hoe dan ook, ik weet niet wat ik moet denken hiervan  |
|