Datingforum :) |
cybermage Senior lid WMRindex: 283 OTindex: 288 Wnplts: helmond T S |
ik kijk ook naar het innerlijk |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
echte mannen zijn zo stuur dat ze durven hun emoties te laten zien en dus ook huilen. huilen is echt gewoon het stoerste wat een man kan doen weetjaah  |
|
nietmeer
|
Quote Andreesie: echte mannen zijn zo stuur dat ze durven hun emoties te laten zien en dus ook huilen. huilen is echt gewoon het stoerste wat een man kan doen weetjaah  watje  en dan ook nog roepen dat ie van vrouwen houd .... lol |
|
cybermage Senior lid WMRindex: 283 OTindex: 288 Wnplts: helmond T S |
over wie hebben we het nu? |
|
nietmeer
|
je ziet wie ik quote ? hij beweert dat echte mannen huilen en hun emoties laten zien. whahahaha  van mij mag hij janken dat het een lieve lust is, maar ik begin er niet aan tenzij ik zo veel pijn heb dat ik het niet helpen kan. |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Denaer en Yankeedude, Het huilen is een normale emotie. Als je emoties op gaat lopen kroppen, omdat je zonodig stoer moet doen, dan vind ik je zielig.  Er zijn zat mensen die zijn liefdeloos geworden omdat ze zo stoer 'deden' dat ze geen emoties meer konden tonen, en dus ook geen liefde of verdriet meer kenden. Ik geef Andreesie groot gelijk, je bent pas stoer, als je gewoon je emoties de vrije loop geeft! Groeten!  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
echte mannen eten geen kaas! |
|
Kristel
Oudgediende
 WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Kristel zoekt een kleine zelfstandig maar ook weer niet al te zelfstandig. .
|
|
nietmeer
|
Quote Kristel: Kristel zoekt een kleine zelfstandig maar ook weer niet al te zelfstandig. .
Waarvoor  ? *is misschien geïnteresseerd* |
|
Kameleon Oudgediende
Kristel, BadVibes is zelfstandig  Maar wel zelfstandig ondernemer  Suri, voor daten  Datingtopic  |
|
nietmeer
|
Freupke, ik ben het helemaal met jou en Andreesie eens  En Denaer, dat heeft niks te maken met homo zijn of niet...  |
|
nietmeer
|
Quote de_Surinamer: Quote Kristel: Kristel zoekt een kleine zelfstandig maar ook weer niet al te zelfstandig. .
Waarvoor  ? *is misschien geïnteresseerd*  ik zie nu pas in welk forum ik zit  Quote Freupke: Kristel, BadVibes is zelfstandig  Maar wel zelfstandig ondernemer  Suri, voor daten  Datingtopic  Kwam ik net achter  . er staat ook gewoon in die balk |
|
Kameleon Oudgediende
Suri  Dank je wel Txer, ik ben het ook met jou eens  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
Kristel
Oudgediende
Whahaha ik was ondeugend  |
|
Kameleon Oudgediende
Wat deed je dan Kristel?  Oh ja  Dat  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Quote yankeedude: ik kijk ook naar het innerlijk Ah, dus je zei "ik wil een lkkr chick" terwijl je eigenlijk "ik zou graag een lieve, aardige, leuke vriendin willen hebben waar ik alles mee kan delen en t liefst er ook een beetje leuk uit ziet" bedoelde  Een gevalletje van miscommunicatie van mijn kant dus  Maarja, het 1 is iig wel korter om te typen dan t ander  |
|
BadVibes Erelid
 WMRindex: 65 OTindex: 1.966 S |
Quote Freupke: Hierbij een 14-jarige, zeer vriendelijk, beleefd, totaal niet asociaal o.i.d. Meer info? Mail me maar  Een 14-jarige wat... huishoudelijke hulp? konijnenhokverschoner? grasmaaier? heggenknipper? wasopvouwer?? Wees eens specifiek, want voor bovenstaande zaken wil ik je wel hebben... |
|
nietmeer
|
Quote Txerseu: Freupke, ik ben het helemaal met jou en Andreesie eens  En Denaer, dat heeft niks te maken met homo zijn of niet...  Volgens mij was het een vrouw die ooit zie "er zijn genoeg gevoelige mannen met emoties op deze wereld, helaas zijn ze allemaal homo" daar ben ik het dan wel mee eens, de meeste gevoelige mannen zijn homo's |
|
Tijntjuh Senior lid
 WMRindex: 603 OTindex: 790
|
Ik vind internet daten wel een beetje fout  Dus eigenlijk is dit het foute forum |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Denaer: Quote Txerseu: Freupke, ik ben het helemaal met jou en Andreesie eens  En Denaer, dat heeft niks te maken met homo zijn of niet...  Volgens mij was het een vrouw die ooit zie "er zijn genoeg gevoelige mannen met emoties op deze wereld, helaas zijn ze allemaal homo" daar ben ik het dan wel mee eens, de meeste gevoelige mannen zijn homo's Je moet niet zeiken! En dan alsnog, als iemand homo is, dat boeit niets! Het is misschien wel lastig voor die persoon, daar houd ik WEL rekening mee!  Als jij gaat lopen zeuren over gevoelige mannen, misschien moet je dan mara gewoon oprotten van WMR, dan pas je hier niet. Hier kijken mensen gewoon wat ze typen, of dat beledigend ofzo is, dus ga nou maar gwoon weg hier  Ik hoef je niet meer te zien  Quote BadVibes: Quote Freupke: Hierbij een 14-jarige, zeer vriendelijk, beleefd, totaal niet asociaal o.i.d. Meer info? Mail me maar  Een 14-jarige wat... huishoudelijke hulp? konijnenhokverschoner? grasmaaier? heggenknipper? wasopvouwer?? Wees eens specifiek, want voor bovenstaande zaken wil ik je wel hebben... Ik ben al je zoon  |
|
Tijntjuh Senior lid
 WMRindex: 603 OTindex: 790
|
Nou Freupke, dat is duidelijke taal  |
|
Kameleon Oudgediende
Wat is duidelijk Tijn? Over mijn mening, of over wat BadVibes wil?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote Kristel: Kristel zoekt een kleine zelfstandig maar ook weer niet al te zelfstandig. .
 Is er ééntje van één meter veertig lang genoeg?  |
|
Kristel
Oudgediende
Wil je me aan het matras prikken ofzo  |
|