|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
de operatie is geslaag ben nu 5 uur wakker  duurte 9 uur mijn operatie  ik voel me zwak op dit moment en voel mijn benen niet meer  |
|
nietmeer
|
Doei Delenn  hoi AL  |
|
Anime-Lover Erelid
|
hey TD  |
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Whaha, ik ben ook weer lekker scheef  Ik ben al weer lekker ontspoort door die rot klok! |
|
nietmeer
|
Is scheef lekker dan Suus?  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Sushi, je bent toch altijd ontspoort?  Doei Delenn  @Al: een operatie?  what happened? |
|
Sushi
Oudgediende
|
Taz, nee niet echt! Berniew!!    Klopt, maar nu helemaal dus... En ik heb deze week toetsweek, dus dat gaat helemaal goedkomen...  |
|
Anime-Lover Erelid
|
berniew, heb vanaf geboorte een zwak hart, maar tot nu toe gebruikte medicijnen er tegen maar die werken niet meer  dus kreeg 2 weken geleden een aanval in japan. dus de enige oplossing omdat mijn medicijnen niet meer werken moest ik geopereerd worden  |
|
|
Al: maar de operatie is nu dus achter de rug, dus vanaf nu gaat t alleen maar beter toch? @Sushi: arme jij  maar jij overleeft t wel  Denk ik  Hoop ik  |
|
Anime-Lover Erelid
|
ik hoop het van wel  |
|
Sushi
Oudgediende
|
Berniew, ik hoop t ook  En anders was dit jaar voor niks geweest en mag ik t nog eens over doen...  AL, maar hopen dan dat het nu beter zal gaan  |
|
JendePen Actief lid WMRindex: 27 OTindex: 191
|
goede morge ieders  |
|
nietmeer
|
AL dat is dan zwaar ***$%#@%*** Ik hoop wel dat de pijn in je voeten nog wel weggaat  |
|
Anime-Lover Erelid
|
TD nou ik kan niet meer ze niet meer bewegen  edit: Hey JendePen  |
|
|
Al: daar gaan we gewoon van uit  Want anders was die operatie voor niets geweest  en dat zou zonde zijn  Dus.. vanaf nu gaat t alleen maar beter en beter  Positief toch? @Sushi: hmm... dat zou balen zijn Maar t komt vast goed  Jeetje, wat ben ik in een positieve stemming vandaag  |
|
Sushi
Oudgediende
|
Goeiemorgen JendePen!  Ik ken jou nog niet  Hoi Ik ben Sushi  |
|
Anime-Lover Erelid
|
bedankt berniew je hebt gelijk  |
|
|
hoi Sushi ik ken nog niemand  ik klets maar wat rond |
|
Anime-Lover Erelid
|
je leert vanzelf iedereen net als wat ik deed  |
|
Sushi
Oudgediende
|
@jen, Haha, ook leuk toch? Het is iig goed tegen de verveling  |
|
|
Quote Sushi: Goeiemorgen JendePen!  Ik ken jou nog niet  Same here  Ik ken jou ook niet  |
|
|
snap er de helft niet van waar het hier altijd over gaat, maar nu begrijp ik dat er hier iemand is geopereerd |
|
Anime-Lover Erelid
|
ja ik ben geopereerd  |
|
nietmeer
|
Hoi Jen  Hoe is t?   Quote Sushi: Hoi Ik ben Sushi  Goh je meent het   Al nou ja dat ze het in iedergeval weer gaan doen zeg maar;) |
|
|
hoop dat het goed is gegaan  operaties zijn nooit fijn |
|