|
BadVibes Erelid
 WMRindex: 65 OTindex: 1.966 S |
Ik ben dol op verbale gevechten. Daarom kijk ik liever naar een debat dan naar een bokswedstrijd...
Ach ja, vrouw he? |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Quote BadVibes: Quote Vailan: @Kameleon: Nee hè, begin je weer te huilen? Nee vailan hij begint heus niet te huilen! *geeft kameleon een zakdoekje om zijn neus te snuiten* Dank je wel *snottert nog een beetje* |
|
nietmeer
|
Goeiemiddag redenen waarom ik drink  |
|
nietmeer
|
@Arya: Ach, als je goed oefent valt dat toch wel mee?  @BV: Boksen vind ik niks aan  debatteren eigenlijk ook niet  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
Mja.. dat klopt  alleen jammer dat ik hier in de buurt niet kan oefenen  want er zijn in deze woonwijk heel veel van die kleine ettertjes die mn pijlen dan gaan pakken  |
|
BadVibes Erelid
Goedemiddag reden waarom ik mijn hardloopschoenen aan heb   freup! |
|
nietmeer
|
@Arya: Dat is vervelend Is Muad eigenlijk goed in dat LARPen?  |
|
nietmeer
|
@ BV wil je dan zover van me wegrennen  |
|
BadVibes Erelid
ja banaaltje, of achter je aan... aan jou de keuze! |
|
Kameleon Oudgediende
@ Banaal, dat zou ik ook wel willen  @ BadVibes, verraad je nou Peter?  |
|
BadVibes Erelid
*geeft haar zoon een duw* Ga jij even buitenspelen jongen, ik ben even met mijnheer Banaal aan het praten... |
|
Kameleon Oudgediende
*word geduwd*  Wéééééééh!  |
|
nietmeer
|
@ Kam, wat denk je wel niet, mogen volwassenen soms geen tikkertje spelen? |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
Vailan Muad heeft twee jaar zwaardvechten gedaan.. ik was geen partij @Kameleonwaarom huil je nu?  |
|
BadVibes Erelid
Oh... wilde jij tikkertje spelen... Hmmm Hoe is het met banaal!? Nog leuke of nieuwe dingen mee gemaakt mijn vriend? Edit: nee Kameleon, ik verraad je vader niet. Maar mama mag ook wel een keer kletsen met iemand anders...  |
|
Kameleon Oudgediende
@ Arya, omdat ik word geduwd  |
|
nietmeer
|
Krijsende kameleon (leuke indianennaam  )  waar is het verdovingsgeweer? @Arya: Nee, dat kan ik me voorstellen  |
|
nietmeer
|
@ BV ja hoor, ik heb eergisten 20 euro verdient van iemand die jarig was, aangezien ik zei dat het feest in de soep zou lopen, en om 12 uur kotste iemand de versterker, tv en een bank onder. en toen mochten we naar huis gaan  |
|
BadVibes Erelid
Vailan, laat maar, ik troost m wel.
hier jongen, een lollie! ga maar lekker in een hoekje van het café opeten! |
|
BadVibes Erelid
Quote Banaal: @ BV ja hoor, ik heb eergisten 20 euro verdient van iemand die jarig was, aangezien ik zei dat het feest in de soep zou lopen, en om 12 uur kotste iemand de versterker, tv en een bank onder. en toen mochten we naar huis gaan   die iemand was jij? |
|
nietmeer
|
@ BV, we kunnen ook verstoppertje spelen  . als ik dit nou is hier verstop dan... @ BV nee, dat was marijn de grootste kneus aller tijden, als ik die tv en versterken terug zou moeten betalen noem ik niet verdienen  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
hey iedereen  *leest wat posts na* Is kameleon mijn neef?  |
|
nietmeer
|
Kameleon kan heel goed verstoppertje spelen  hij verkleurt gewoon  |
|
BadVibes Erelid
ja, als jij dat daar verstopt dan.... denk je dat ik dat niet kan vinden?
Enneh, gelukkig was jij het niet die de boel onderbraakte... gelukkig maar!
Heeft die vriend jou dan alsnog 20 euro gegeven voor die weddenschap? Was trouwens een vroeg-thuis-feestje voor jullie! |
|