|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Quote Sushi: Ik heb redenen nodig waarom er meer niet-westerse allochtonen werkloos zijn dan autochtonen..  Mensen uit t oosten zijn te lui om te werken?? |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ken je lisa gerrard ailurus? over vage experimentele muziek gesproken  als je uitlogt kan je zo vaak stemmen als je wilt Ailurus dus als je jazz hoger wilt hebben...  |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
@Sushi, slechte opleiding, lui, kunnen de taal niet..  |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Quote es-de-fles: @Sushi, slechte opleiding, lui, kunnen de taal niet..  kennen de taal niet  |
|
|
Quote es-de-fles: @Sushi, slechte opleiding, lui, kunnen de taal niet..  Nou nou nou, wat een vooroordelen over oost-europeanen   |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
@Traevel, t kan allebei! ze kunnen het niet en ze kennen het niet  |
|
Ailurus
Erelid
 WMRindex: 77 OTindex: 3.132 S |
 dan ga ik daar mijn dagtaak van maken  (het voten  ) Hmm nee, Lisa Gerrard nog niet van gehoord. Ga het eens opzoeken! Meer dingen als Focus, Gentle Giant  |
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Het betreft niet alleen oost-europeanen, maar ook Afrikanen, Aziaten ed. |
|
Delenn
Oudgediende
Quote Sushi: Ik heb redenen nodig waarom er meer niet-westerse allochtonen werkloos zijn dan autochtonen..  omdat werkgevers rascistisch zijn / minder vertrouwen hebben in allochtonen / er een taalbarriere is / ze liever niet iemand met een zwaar accent achter de telefoon hebben zitten voor zowel de verstaanbaarheid als de representatieve waarde(dinges  ). / omdat allochtonen vaak de regels minder goed kennen qua solliciteren etc zal ik nog ff doorgaan?  of dat was het wel denk ik wat zo snel in me opkomt  |
|
Traevel Oudgediende
Quote es-de-fles: @Traevel, t kan allebei! En daarom moet je dus niet luisteren naar mij  Ik ben het verleerd  |
|
Delenn
Oudgediende
@Ailurus; lisa gerrard zingt altijd in een zelf verzonnen taal  ze heeft ook in Gladiator (de film  ) gezongen en Black Hawk Down (dat waren haar minst alternatieve liedjes denk ik  ). ze was lid van de band Dead Can Dance. |
|
|
Quote Traevel: En daarom moet je dus niet luisteren naar mij  Ik ben het verleerd  Dat blijkt  Inmiddels gebruiken we "furleert"  |
|
Ailurus
Erelid
@Bernieuw, ja precies  Je moet wel volgens het 3.567.092e groene boekje schrijven hoor @Delenn: Ah, Dead Can Dance ken ik wel  |
|
Traevel Oudgediende
Mijn ekskuses berniew  |
|
Delenn
Oudgediende
ecskuses is het traevel  |
|
Spons Erelid
 WMRindex: 392 OTindex: 6.433 T S |
Mauw?
* geeft kopjes aan delenn. * |
|
Ailurus
Erelid
*Zet Spons een schoteltje melk voor* |
|
|
*Vangt spons, brengt haar naar de dierenarts waar ze gecastreerd wordt*  |
|
Delenn
Oudgediende
*pakt kopjes aan en bergt ze op* |
|
Spons Erelid
Quote berniew: *Vangt spons, brengt haar naar de dierenarts waar ze gecastreerd wordt*  castreren is mannelijk.. biologische mislukking die je bent. |
|
Delenn
Oudgediende
spons  |
|
|
Quote Spons: castreren is mannelijk.. biologische mislukking die je bent. Ja.. nou.. dan is t toch goed?  |
|
Spons Erelid
sinds wanneer ben ik mannelijk dan joh, apekop?  |
|
Delenn
Oudgediende
bernie?  |
|
Traevel Oudgediende