|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Drakev, nog geen  Dat kies je pas aan het einde van Havo-3 toch pas?  |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Ik bedoelde, welke wil je doen  |
|
nietmeer
|
Twee havisten zaten in een café  het klinkt net als een mop |
|
Kameleon Oudgediende
Drakev, ik wil misschien Cultuur & Maatschappij gaan doen  @ Vailan, je laat het!  |
|
DragonX Oudgediende
Dan komt de VWO'er binnen, met een stapel boeken  C&M, ik doe E&M  |
|
Kameleon Oudgediende
Drakev, dat is? Economie en Maatschappij?  Die houd ik als 2e keus over. |
|
nietmeer
|
Quote drakev1: Dan komt de VWO'er binnen, met een stapel boeken  Dat is maar een vooroordeel  |
|
Kameleon Oudgediende
Ik heb bijna nooit huiswerk op Havo-2 is dat normaal?  |
|
DragonX Oudgediende
Was een grapje Vailan, ik ben niet bevooroordeeld, alleen met grapjes  Ja, E&M is economie en maatschappij  Ja dat is normaal, je krijgt in de 3e en 4e ook geen HW, maar je moet het in de 5de allemaal inhalen  |
|
Kameleon Oudgediende
Drakev, stom systeem  |
|
nietmeer
|
Dan nog kan ik met boeken binnenkomen hoor  En ik prefereer ten eerste de geestverheerlijkende feiten der wiskunde  *Gaat aan een tafel zitten, opent een wiskundeboek en pakt er een rekenmachine bij*  |
|
Kameleon Oudgediende
Vailan, studienerd  |
|
nietmeer
|
Zeg, ik pas wat dat betreft prima in het VWO-vooroordeel  Zo, nu eerst maar deze kansberekening doen  daarna ga ik aan de slag met de formules in de kansrekening, en de binominale verdeling mag er ook nog wel bij  |
|
DragonX Oudgediende
Stom systeem? Het werkt eigenlijk zo, in de 3e kreeg ik HW maar ik keek er nooit naar, de 4e, ietsjes meer HW maar ik keek er ook niet naar, maar in de 5e moet je serieus werken, en dan kom je erachter dat je niet gewend bent aan HW, eigenlijk wordt het HW niet meer, maar omdat je gewend bent niks te doen, lijkt het alsof je alles in moet halen omdat het zoveel lijkt  Snap je? Oeh, kansen, dat heb ik vorige periode gehad Vailan  |
|
Kameleon Oudgediende
Vailan  *neemt temperatuur op, ziet koorts van 43 graden Celsius*  *stuurt Vailan naar bed* @ Drakev, ik snap  |
|
nietmeer
|
Je thermometer is niet accuraat genoeg, het dient zo spoedig mogelijk bijgesteld te worden, ik voel mij nog zeer fijn  Ik ga dus niet mijzelf verticaal plaatsen  , maar ik moet dringend verder met de wiskunde  1 1 - + - a b Herleiden...hoe ging dat toch?  |
|
DragonX Oudgediende
Herleiden? Hoort dat bij kansen?  |
|
Kameleon Oudgediende
Vailan, hoeft ook niet  Doei Vailan?  |
|
nietmeer
|
Hm, ik kan de opgave niet goed in beeld krijgen  dat is jammer. @Drakev1: Nee dat niet  het behoort tot de formules in de kansrekening  ach, wat doet het ertoe  Nee ik ga niet weg  |
|
DragonX Oudgediende
Ooh, je mag toch je grafische rekenmachine gebruiken bij kansberekeningen? Gebruik dat dan  |
|
Kameleon Oudgediende
Vailan, mooi  |
|
nietmeer
|
Drakev1: Bij deze formules heb ik de grafische rekenmachine niet nodig  |
|
Kameleon Oudgediende
Grafische rekenmachine?  |
|
DragonX Oudgediende
Hebben jullie die functies op de GR al geleerd, binomcdf( en binompdf( enz. ? Ja Freupke, dat moet je kopen in de 4e, jij bent pas een 2de klasser  |
|
nietmeer
|
Drakev1: dat krijgen we nog  in dit hoofdstuk. Ik heb overigens nog een HP39G rekenmachine  een ouwe  |
|