|
nietmeer
|
@ BV zware shag? njaa iedereen mag zijn eigen dood kiezen laat ik maar zeggen. maar jij bent nu wel een van de wienige vrouwen die ik ken die geen wijn drinken |
|
BadVibes Erelid
 WMRindex: 65 OTindex: 1.966 S |
Lag jij nog niet in bed mijn kind? |
|
nietmeer
|
Zoon  |
|
BadVibes Erelid
Quote Banaal: jij bent nu wel een van de wienige vrouwen die ik ken die geen wijn drinken Tja, ik ben nu eenmaal niet zo dol op wijn. Drink niet vaak hoor... maar daarom juist... Na 3 bier is mijn hersenvocht gehalveerd... Ik ben wel een goedkope date... 3 bier en dronken!  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
BadVibes, nee  Ik moet morgen 'pas' om 9:10 te beginnen  Banaal  Dat ben ik niet meer van je  @ BadVibes, inderdaad lekker goedkoop  |
|
nietmeer
|
Wou dat ik dat ook kon  bij mag je er nog wel 10 achteraan gieten  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Goeiesavonds, hier was ik ook nog even  |
|
BadVibes Erelid
Banaal, ik neem je wel een keer mee uit hoor!
Freup, je mag je ex-stief vader nog wel even groeten hoor!
|
|
Kameleon Oudgediende
|
|
BadVibes Erelid
Dag emmertje, fijn dat je er bent, ik moet nog even 200 posts plaatsen, dan kan ik weer aan de ava... |
|
emmertje
Oudgediende
|
Voor het weekend heb je weer een ava BV, met dit tempo |
|
BadVibes Erelid
Lol freupke, dat klopt wel...
@ emmer, ja ik doe mijn best om weer zichtbaar herkenbaar te zijn.
|
|
Kameleon Oudgediende
Emmertje, ik moet je een zéér treurig bericht mededelen  |
|
nietmeer
|
@ BV er is wel een probleem, ik had met carnaval een bad trip en ik had dus heel het huis bij elkaar geschreeuw en onder gekotst, dus zolang ik nog hier woon mag ik niet stappen  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Freupke, als het in je blog staat heb ik het al gelezen  |
|
BadVibes Erelid
hahahahahahahahahahaaaaaa Oh Banaal, wat ontzettend stom! En wat een goede ouders heb je!!! Nou, dan gaan we niet stappen, of we stappen onder het genot van een cola! Enneh, bad trip, dus drugs!  NIET DOEN! |
|
Kameleon Oudgediende
@ Emmertje, staat niet in mijn blog  Vanmiddag had je vrouw, Kristel, een blinddate  Ze wilde wel weer eens iets anders hoorde ik d'r geloof ik zeggen  Ze vond het genoeg met jullie ruziës over licht aan licht uit enzo. |
|
nietmeer
|
@ BV het was een mix van alcohol, wiet en nog meer alcohol |
|
emmertje
Oudgediende
|
Och, als het een blind date is dan ziet ze er niets van  Ze heeft nog niet de scheidingspapieren afgegeven, maar ik zal het in gedachten houden  |
|
BadVibes Erelid
Freupke! Wil jij deze informatie over je grootouders niet zo breeduit vermelden in het cafe?!
Hoe denk jij dat ik me voel als ik dit lees over PA!
Banaal, wiet is zo godvergeten rotspul! |
|
BadVibes Erelid
blinddate, nog steeds licht uit dus.... |
|
Kameleon Oudgediende
@ Banaal, mochten jij en BadVibes iets willen doen, waarschuwing: mensen op straat zullen BV dan een pedofiel ofzo vinden omdat ze iets drinkt met een 18 of 19 jarige ofzo  @ BadVibes, ik gebruik nog niets aan alcohol/wiet ofzo  Wel iets anders...  |
|
BadVibes Erelid
Freupke, als een vrouw van 38 rondloopt met een jongen van 19 wil dat niet direct zeggen dat ze iets gaan uithalen hoor! Ten eerste kan ik zijn moeder zijn En ten tweede Kunnen we het ook stiekum doen  |
|
BadVibes Erelid
Quote Freupke: @ BadVibes, ik gebruik nog niets aan alcohol/wiet ofzo  Wel iets anders...  Dubbele wicky? |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
freupke: ritalin?  |
|