|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
BadVibes, je bent gewoon een dirty mind  zie reactie van mij voor het woord van 2008  WAT BEDOELEN EMMERTJE EN BV NOU?  |
|
BadVibes Erelid
 WMRindex: 65 OTindex: 1.966 S |
Emmertje bedoeld een vredelievendere vorm van zelfverdediging... |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@Freupke, juist!  Houdt dat woord in gedachten en bedenk dan een woord beginnend met de Z en eindigend met de G @BV: het rijmt er zelfs bijna op  |
|
BadVibes Erelid
AH, nog 130 to AVA |
|
emmertje
Oudgediende
|
BV: Nog 1300 en ik heb de volgende mijlpaal  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Van Dale:
Utrecht, 16 december 2008
Van 1 t/m 15 december kon gestemd worden op de tien genomineerde woorden voor hét Woord van het jaar 2008. Op internetsites, weblogs, nieuwsgroepen en in tv-programma’s werd de afgelopen weken vaak en veel gediscussieerd over de genomineerde woorden en werden er oproepen tot stemmen geplaatst. 55.000 mensen hebben de site www.woordvanhetjaar.nl bezocht en ruim 16.000 mensen lieten daar hun stem achter.
Met 57% van de stemmen is swaffelen winnaar van deze verkiezing en gaat het woord de geschiedenis in als hét Woord van het jaar 2008. De top drie van 2008:
1. swaffelen
2. wiiën
3. bankendomino Definitie van swaffelen:
(van mannen) het geslachtsdeel laten slingeren en moedwillig tegen een object aantikken, o.a. met het oogmerk hierdoor een ander of zichzelf op te winden De Woord van het jaar-verkiezing is een samenwerking van Genootschap Onze Taal, Dagblad De Pers en Van Dale Uitgevers. Achtergrondinformatie:
Van Dale Uitgevers, Marjolien van den Bergh
Staat er dus echt niet in  |
|
nietmeer
|
Quote BadVibes: Emmertje bedoeld een vredelievendere vorm van zelfverdediging... Vreemde manier om jezelf te verdedigen, maar ik heb het nog niet geprobeerd  |
|
BadVibes Erelid
zullen we een rebus maken emmertje? Zelf is goed v = b r = vre diging is goed. |
|
Kameleon Oudgediende
Banaal, kan jij mij niet het juiste woord mailen?  Jij weet vast wat die 2 dirty-minds bedoelen  Laat maar, je kon zelf ook weglaten hoor  |
|
BadVibes Erelid
banaal... moet je eens proberen in een gevaarlijke situatie.. hahahaha ik durf te wedden dat er niet meer geknokt wordt maar dat ze je vol verbazing, afschuw wellicht aan kijken!  |
|
Kameleon Oudgediende
Offuh de gewone benaming ervoor, dat had ik nog gesnapt  Ik dacht dus al dat jullie dat bedoelde  @ BadVibes, je kan als Banaal dan ook potloodventen  |
|
BadVibes Erelid
PFFF gelukkig, uitgelegd zonder ranzig te worden en ook niet verbannen uit het cafe..
Pfoei! Ik kan nu wel een drankje gebruiken... |
|
nietmeer
|
@ BV of ik ga als meisje door het leven omdat ze een mes trekken |
|
emmertje
Oudgediende
|
Maarre luitjes, omdat straks om 5:00u de wekker weer mijn nachtrust gaat verstoren, ga ik er weer van tussen. Groetjes, en tot morgen  |
|
Kameleon Oudgediende
*schenkt drankje in voor BadVibes* Trusten Opa  *pakt kokossapje voor zichzelf* wil jij iets drinken Banaal?  |
|
BadVibes Erelid
welterusten Emmertje! LOL banaal! Dank je freupke  geen kokossap hoop ik?! |
|
Kameleon Oudgediende
BadVibes, nee hoor  @ Banaal, of je wordt besneden  |
|
BadVibes Erelid
Dat zou echt ZO knap zijn... Dat je met je dronken harses over straat loopt, ruzie krijgt, je zaakje uit je broek haalt.. En dat de ander dan zijn mes trekt, en uitsluitend je voorhuid eraf zwiept!
WOW, echt een WMR verhaal!!! |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
hee wtf! edit: echt wtf  |
|
BadVibes Erelid
* ziet nu twee jongens achter hun computer inelkaar duiken... *  |
|