|
nietmeer
|
Quote BadVibes:  je kastdeur... waar jij het net over had.. Nee ik heb er nu 2 stukken deur van gemaakt. goedkope ikea rommel kan ook geen trap verdragen... |
|
BadVibes Erelid
 WMRindex: 65 OTindex: 1.966 S |
HMMM nee, daar heb je gelijk in banaal. Maar als je er tegenaan trapt ben je nu waarschijnlijk blij dat het geen massief eikenhouten deur was.... |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
trappen horen ook in trapschachten, niet op kastdeuren  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
@ BadVibes, het duurt uren voordat ik op een link ben ja  Klik op forum, duurt zeker wel 10 seconden bij mij  @ Banaal, inderdaad  |
|
nietmeer
|
@ BV mwah dat had ik er nog wat langer tegen kunnen rammen  |
|
BadVibes Erelid
 andreesie, i agree! Freupke, ik was al bang dat het aan mij lag. Dat mijn hersenen in warp tijd fungeren maar mijn computer gewoon in nu... Het is dus niet het geval.. ik ben ongeduldig en mijn verbinding laat me wachten.. GRR |
|
Kameleon Oudgediende
Banaal, dus: Effe Ikea bellen  Gisterenmiddag was er wel een storing, misschien is dat nog niet helemaal opgelost nu, dat het nog lang duurt laden ofzo |
|
BadVibes Erelid
@banaal, kan je geen houtjes gaan hakken of zo? Dat deed mijn broer in zijn pubertijd... We hadden altijd genoeg... als hij weer boos werd rende hij naar buiten, pakte het hakblok en de bijl en verzorgde weer een voorraad voor koude winter avonden... |
|
Andreesie
Oudgediende
|
bv: laat hem hier werken, mijn vader kan wel een handje gebruiken  |
|
nietmeer
|
Als ik hier een boom omzaag krijg ik de gemeente achter mijn hol aan |
|
BadVibes Erelid
Ik heb het geen winter koud gehad!  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Quote BadVibes: Ik heb het geen winter koud gehad! :d Ikke deze winter wel  . vooral die douche kon ik niet om lachen |
|
BadVibes Erelid
Andreesie, mijn broer is inmiddels 41 jr. Banaal, tja, dat wordt lastig... maar kan je geen hout laten komenvoor het geval dat?
Freupke, wat is nr 5 dan? Ik mis er nu zeker een! |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Banaal: Als ik hier een boom omzaag krijg ik de gemeente achter mijn hol aan  Onze was omgewaaid  echt maar een paar slappe takken tegen het raam an ,voor de rest niks, zoooveel geluk gehad  |
|
Kameleon Oudgediende
Nr 5 is WMR  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
wat zijn de 4 anderen dan?
4 WMR 3 WMR 2 WMR 1 WMR
|
|
BadVibes Erelid
tsskkk. nee freup. Nr 1 was lollies, nr 2 weet ik n iet meer, nr 3 was ik en nr 4 was WMR....
Dussss |
|
Andreesie
Oudgediende
|
je moeder als hobby, das ziek! |
|
Kameleon Oudgediende
1. Lollies  2. Nachtlampje  3. BadVibes  Sorry mammie  4. WMR  5. Houthakken  Nu klopt het  Foutje van mij |
|
BadVibes Erelid
 waarom denk je dat ik die ambulance met die mannen inrustgevend witte jassen heb latenkomen Andreesie? |
|
BadVibes Erelid
ik dacht al dat je de polssport toch maar in je hobbylijstje had opgenomen Freupke! |
|
Kameleon Oudgediende
En met mijn moeder op nummer 3 wil ik dus zeggen dat ik d'r graag zie  @ BadVibes  Nope  Jouw nummer 1 hobby is dubbelposten  |
|
BadVibes Erelid
Oh, dan is het goed jongen!
*stuurt de mannen, inclusief het jasje met de mouwen aan de achterkant weer terug naar het gesticht* |
|
Andreesie
Oudgediende
|
bv: omdat je jem moeder als hobby hebt"?  |
|