|
van Maaren Actief lid WMRindex: 47 OTindex: 145 Wnplts: Tolbert S |
IK wel !!! |
|
nietmeer
|
Tss, illegaal omdat Neeltje Frauduleus Kroesje dat vindt? Duhh, get a life and earn some like BillyBoy Gates. |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
@maaren: nee die heeft ze niet gevonden... ze weet niet eens hoe ze met mijn computer om moet gaan |
|
Reema Sawwan Erelid
 WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
jemig hee ik zit in een dilema |
|
macfreak Erelid
gooi het eruit reema |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Reema Sawwan: jemig hee ik zit in een dilema of je wel of niet nog een stukje chocolade neemt?   nee; ff serieus; wat is er dan? |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote van Maaren: Of had ze jou filmpjes in de comp gevonden !!!  ;););) Als het filmpjes van jouw met een ander zijn... verkeert ze vast in grote staat van opwinding... maar ik weet nou niet of je nou op die staat van opwinding zit te wachten...  |
|
dat ius ook serieus Theemonster !!! |
|
hu Hoskeu?.wie heeft er filmpjes van mij ????????? |
|
Reema Sawwan Erelid
|
Ik vraag me af hoe ik bij me schatje kan zijn op valetijn..... En als ik hem zo ver krijg wat moet ik dan doen???  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Kep zin in Schocolade..  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@reema; missien is het juist leuk als jij hem verast, hij niet jouw.. ? |
|
macfreak Erelid
@ maaren: voor jou een vraag.... waarschijnlijk voor mij een weet |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Hoskeu: je mijn overtuiging ook al wel ergens opgepikt hebt... ik strooi er in iedergeval genoeg meer rond...  uuhm niet heel erg op gelet.. |
|
macfreak Erelid
Quote Reema Sawwan: Ik vraag me af hoe ik bij me schatje kan zijn op valetijn..... En als ik hem zo ver krijg wat moet ik dan doen???  ga er maar vanuit dat mannen alles willen als jij ook wil (ervaring spreekt) |
|
Quote macfreak: @ maaren: voor jou een vraag.... waarschijnlijk voor mij een weet Wat bedoel je ? |
|
macfreak Erelid
Quote van Maaren: Quote macfreak: @ maaren: voor jou een vraag.... waarschijnlijk voor mij een weet Wat bedoel je ?  laat maar  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Kwil graag een chocomelk.. |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote van Maaren: hu Hoskeu?.wie heeft er filmpjes van mij ????????? Ik reageer op het voorgaande verhaal... ik weet dat ik niet een van de snelste ben met mijn reacties... maar het is toch echt een quote van jouw hoor waar ik op reageer...  Maar vanwaar die directe reactie?? Zijn er filmpjes van jouw in omloop dan?? |
|
Reema Sawwan Erelid
|
Quote macfreak: Quote Reema Sawwan: Ik vraag me af hoe ik bij me schatje kan zijn op valetijn..... En als ik hem zo ver krijg wat moet ik dan doen???  ga er maar vanuit dat mannen alles willen als jij ook wil (ervaring spreekt) zo goed ken ik hem ook weer niet... |
|
macfreak Erelid
Quote Jannick: Kwil graag een chocomelk.. met echte chocolade zeker  |
|
macfreak Erelid
Quote Reema Sawwan: Quote macfreak: Quote Reema Sawwan: Ik vraag me af hoe ik bij me schatje kan zijn op valetijn..... En als ik hem zo ver krijg wat moet ik dan doen???  ga er maar vanuit dat mannen alles willen als jij ook wil (ervaring spreekt) zo goed ken ik hem ook weer niet... toen ik mijn vriendin 2 dagen kende heeft ze me meteen zover gekregen dat ik haar op de bek heb gepakt... als je eenmaal begint en met een beetje romantiek erbij krijg je alles voor elkaar |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Reema... nieuwe vriend? |
|
Reema Sawwan Erelid
|
@ liz87 tjah als je me blog had gelezen had je geweten wie me wmrhunk is  |
|
Liz87 Erelid