|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
|
|
Jannick
Oudgediende
Puppy, school..;) |
|
Jannick
Oudgediende
Groetjes btw aan Liz als je haar nog spreekt.... Ze is er niet meer..  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Jannick... Je woont een beetje verweg... Of ik woon een beetje verweg...  Als ik een auto had gehad wast anders geweest Gaat ie wel met jou?   |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@JannickWas je een liedje aan het zingen/quoten van die swedis chef van de muppetshow??... |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
...en Jannick is weer naar school... |
|
Liz87 Erelid
|
  Nou ja... Jammers!! |
|
puppy Erelid
|
*Pakt een literbeker koffie to go* |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: *Pakt een literbeker koffie to go* To go??... Go je weer dan??... |
|
puppy Erelid
|
Ja helaas, moet mijn lieve manneke naar school brengen, naar de markt even sinaasappels halen voor mijn schoonvader, langs een vriendin en de kapster komt ook nog... (genoeg info ?  ) |
|
puppy Erelid
|
*Pakt de koffie mee en sjeest er weer vandoor*
Doeiiiii |
|
Hoskeu Erelid
|
Dag puppy...  Thx voor de info... denk ik...  (volgens mij vroeg ik of je weer ging... niet wat je ging doen...  ) In ieder geval succes met het manneke en de sinaasappelen en je vriendin en de kapster...  |
|
Liz87 Erelid
|
doei pups! |
|
Hoskeu Erelid
|
@Liz Heb je het druk vandaag Liz??... Waar is iedereen??: Quote:
Nu online -- Hoskeu, No Reply, Voogeltje, sassy, heraux, Liz87 en nog 245 anderen
EDIT: Sjonge... ik ben ook lekker wakker vandaag... tis al de tweede keer dat ik het begin en het eind van een quote omdraai... (zo dus [/quote]text[quote]) |
|
Liz87 Erelid
|
@ Hoskeu.. Best wel jij dan? |
|
Hoskeu Erelid
|
Liz... Neuj niet echt... maar dat doe ik eigenlijk ook zelf...  Ik neem me steeds voor om weer eens serieus tebeginnen... maarja... Ik ga maandag wel weer wat doen...  Morgen weer naar school... pff... |
|
Liz87 Erelid
|
Hahah... Dat ken ik  alleen MOET ik wel wat doen want ik heb geen eigen kantoortje... Dus anders val ik sommige dagen een beetje door de mand  Het is echt onwijs rustig hiero! |
|
Hoskeu Erelid
|
Jah nouja.. ik zit nu in een eigen kantoor... maar dat is omdat de rest van de afdeling waar ik zat verhuisd is naar een andere verdieping... ik zit dus bijna alleen op een verdieping  ... in het kantoor naast me zit nog wat volk en op het einde van de gang nog een paar man in een kantoor...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Jah nouja.. ik zit nu in een eigen kantoor... maar dat is omdat de rest van de afdeling waar ik zat verhuisd is naar een andere verdieping... ik zit dus bijna alleen op een verdieping  ... in het kantoor naast me zit nog wat volk en op het einde van de gang nog een paar man in een kantoor...  |
|
Liz87 Erelid
|
Hahah lekker rustig toch  Kheb laatst gekeken naar een kamer in dordt... Liggen niet echt voor het oprapen... In maart ga ik weer gezellig een weeken beesten in dordt  Heb er echt nu al zin in!! Ken je de wijk Sterrenburg? |
|
Hoskeu Erelid
|
Liz.. Ik weet waar sterrenburg ligt...  Ik heb nog een kamertje over...  Nee laatmaar... dan heb ik nog wat uit te leggen aan mijn vriendin denk ik... dat ik vreemde jonge vrouwen kamers aanbied in ons huis...  hehehe  |
|
Liz87 Erelid
|
Hahaha.... Dat zou idd beetje raar zijn;) In welke wijk wonen jullie? ( Snapt best als je t niet zegt hoor  ) |
|
Liz87 Erelid
|
Is Blend dr alweer trouwens? |
|
Hoskeu Erelid
|
We wonen in oud krispijn...(had in het verleden nogal een reputatie maar tegenwoordig valt dat allemaal nogal mee)... in een rustig straatje waar men de buren nog "goedendag" wenst als je ze tegenkomt... ik woon er in april een jaar... daarvoor in tilburg gewoond... Orgineel kom ik uit de provincie Zeeland... uit een klein dorpje... dus ik dak die "goedendag" van de buren wel waarderen...  Zoow... nou weetje waar ik allemaal gewoond heb en nu woon...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Is Blend dr alweer trouwens? Quote:
Nu online -- Hoskeu, Kpuc, OfficeMan, Stan, Blend, lanira_mommy, No Reply, ElrohirElensar, Urlax, deekayblue, sassy, Tovenaar, thomasqui, Marduc en nog 213 anderen.
Als ik het zo lees wel...  |
|