|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
Quote Muts: waarom vraag je mij dan om n kus?? beetje krom... laten we het houden op dat biertje op LL, k? Huh, waar gaat dit nou over... op WMR trouwt iedereen met wie dan ook en is iedereen familie en als ik dan een geintje maak is het alsof het werkelijkheid is... |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Als ze het over eten of slapen heeft, dan denk ik niet aan kussen hoor |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Poncke: Quote Muts: waarom vraag je mij dan om n kus?? beetje krom... laten we het houden op dat biertje op LL, k? Huh, waar gaat dit nou over... op WMR trouwt iedereen met wie dan ook en is iedereen familie en als ik dan een geintje maak is het alsof het werkelijkheid is... Maar we hebben het hier nooit over kussen Poncke in ieder geval niet op de manier zoals jij het brengt. |
|
Poncke Erelid
Oke, ik zeg toch ik maak een grapje, daarna had ze het over 8 kussens. Dat begreep ik verkeerd. |
|
nietmeer Erelid
|
Wat begrijp je verkeerd aan 8 kussenS???? of wilde je gewoon die S aan het einde niet zien ? |
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
ok... geen ruzie  poncke geen aanboden van dit aard meer aan meiden onder de 25 en eidereen is gelukkig goed? |
|
Poncke Erelid
Ik begrijp de ophef niet helemaal maar mijn excuses voor als het verkeerd uitpakte. Het was allemaal in de context van de sambuca en de gezellige sfeer hier. Die nu wel weg is... |
|
Poncke Erelid
Jeetje het is niet in het echt, het is fictief.... |
|
Poncke Erelid
Quote Muts: ok... geen ruzie  poncke geen aanboden van dit aard meer aan meiden onder de 25 en eidereen is gelukkig goed? Ja prima, het was in de sfeer van WMR. Ik ben op WMR getrouwd met Eskimo, die is 15.... waar gaat dit over... Mijn excuses, ik zal het nooit meer doen. |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Poncke: Jeetje het is niet in het echt, het is fictief.... Al is het fictief, je moet ook rekening houden met de leeftijden van degene die hier op de site zitten. Je doet dit soort dingen ook bij meiden rond de 16 en dat kan gewoon niet en dat weet je best. Gewoon niet doen, dan is iedereen happy. |
|
|
het mag hier en voor jou wel fictief zijn, maar juist daarom kan het bedreigend zijn... je kent iemand niet en je weet niet in hoeverre iemand iets meent of niet en in hoeverre iemadn iets meenseemt naar de realiteit en het klinkt nu eenmaal een beetje krom... beetje op je woordjes letten... al bedoel je niets verkeerds k?  |
|
|
*schenk voor lessien een sambucca in, tapt voor pocke en elrohir twee biertjes, pakt haar spulletjes, doet jes chort af en verlaat haar kroeg*
mijn geliefde bedje wacht
trusteh mensjes... |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
nietmeer Erelid
|
O ja, dank voor de sambuca  |
|
Poncke Erelid
Post gewist, niemand op WMR heeft iets met die traumatische ervaring te maken. Degenen die het gelezen hebben weten waar over ging....
En alles is zwaar overdreven |
|
nietmeer Erelid
|
@PonckeExcuses is ook aanvaard, maar let gewoon een beetje op je woorden en dan is er niets aan de hand  ..... Een ander kent je verleden niet en kan ook niet je gezichtsuitdrukking zien, daarom kan het soms verkeerd overkomen, vooral bij de jonge meiden. |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
*pakt het biertje en proost met muts*...
Op de toets van morgen... |
|
|
dankjullie @Poncke: ik geloof je dat je geen kwaad wilde.. echt waar. maar we kennen elkaar hier niet, je weet op internet gewoon nooit wie er aan de andere kant zit en je moet soms gewoon voorzichtig zijn en op je woorden letten. |
|
|
allemaal weer vrienden! een PROOST! en nu ECHT weg! |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Poncke Erelid
NRB ipv BRB |
|
nietmeer Erelid
|
*maakt koffie en thee, voor als de mensen weer binnen komen* |
|
nietmeer Erelid
|
*schenkt een lekker kopje koffie in*
Goedemorgen lege kroeg.... ohnee, hoi liefje, jij ook hier.... |
|
nietmeer
|
Smorges, is er al koffie zussie? *boink* Hey Bro, jullie zijn er ook al vroeg bij. |
|