|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
@Hoskeu... goh, lijkt wel of je bij dezelfde tent werkt als ik, koffie niet te zuipen...(thee ook niet overigens). |
|
nietmeer Erelid
|
Kpuc, dat toch juist lekker warm aan het voeteneind?? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Wel of niet naar school?  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote ElrohirElensar: @Hoskeu... goh, lijkt wel of je bij dezelfde tent werkt als ik, koffie niet te zuipen...(thee ook niet overigens).  Ik dacht al dat ik pas in dat kantoor naast me iemand zo een wmr schermpje weg zag klikken...  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Morgûh mensen  Is er nog koffie?  |
|
Jannick
Oudgediende
Haa Blend..!  |
|
Jannick
Oudgediende
*Kan bijna niet meer ademen* |
|
nietmeer Erelid
|
@Jannick WEL @Hoskeu... hhmm... dan moet je ook in Amsterdam werken @Blend... Môgge.. laatkomer, even geduld, nieuwe pot koffie is onderweg |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Goedemorgen Jannick  Ergaat ook geen moment voorbij dat jij niet op WMR bent  |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Jannick
Oudgediende
*Krijgt geen lucht meer* |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jannick: Wel of niet naar school?  Ochja... je hoeft niet naar school... want als je nou nergens meer voor deugd... kan je altijd het leger nog in... werd er vroeger tegen mij gezecht...  Toen wilde ik op mijn 20e het leger in als monteur chinook... als laatste van die militaire keuring naar de fisio... "ja sorry meneer... met zo een rug kunnen we u echt niet toelaten"... Deug ik zelfs daar niet voor...   |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jannick: @Hoskeu, ga bh's verkopen..  In een bh winkel als cup-maat-opnemer... tsjah... is weer eens wat anders dan een vlieg-machien...  Ik denk dat je dat na een paar dagen toch wel beu bent hoor Jannick...  EDIT: Goeie morgen Blend!! |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote ElrohirElensar: @Hoskeu... hhmm... dan moet je ook in Amsterdam werken Dan was het toch een ander...   |
|
Jannick
Oudgediende
Hmm, wat zal ik nu doen, heb me ma's werk gebeld, was vergeten dat ze vandaag cursus had, en nu ben ik hier thuis, ziek, kon net zelfs niet aan de telefoon praten..   |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Hoi, is er nog koffie voor mij? |
|
Hoskeu Erelid
|
@JannickHeb je koorts of moet je overgeven... dan ben je ziek en kruip je in je nest... |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Hoskeu: @JannickHeb je koorts of moet je overgeven... dan ben je ziek en kruip je in je nest... Kep net wel boven de bak gehangen, omdat me keel zo schor is...  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
môguh |
|
nietmeer Erelid
|
*Tapt een koffie voor Puppy* Proost.. |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jannick: Kep net wel boven de bak gehangen, omdat me keel zo schor is...  "de bak"?? Quote het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.:
bak1 (de ~ (m.), ~ken) 1 voorwerp, meestal zonder deksel, dat dient om er iets in te bergen of te bewaren 2 [inf.] mop 3 [inf.] gevangenis 4 [inf.] kopje => kop 5 [inf.] slee, grote auto 6 laag bouwsel, met glas bedekt, waarin gewassen gekweekt worden 7 vaartuig dat moet worden gesleept of geduwd => duwbak 8 [Belg., inf.] krat bak2 (bw.)
|
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
proost Elrohir  |
|
Jannick
Oudgediende
De bak -» waterbak, of kotsbak..  |
|