|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
@alweerdood, denk mijn roes dan al  hahaha gaat hard hiero... Ach ja, even al dat gif eruit straks  reinigend effect muhahaha... kan me ook effe niks schelen nu hahahah tering wat erg zeg.  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Proost Pa;).... |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
 Waarom verwachtte ik dat al  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Soow... is nou iedereen al telam om nog een woord uit te brengen... tis zo stil ineens...  EDIT: Hoskeu trekt de lade met cd's open... eens kijken... wat is toepasselijk voor zo een zuip feesie... hmmm... skihut achtige shit dan maar... met wat nederlandstalige meezingers??  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Whaaaaaaah, me sjokolademelk is mislukt..  |
|
Jivebunny
oud moderator
hahah, ik zit hier met een pilske in de hand... nog net niet met den ballen in het zand hahaha Ik heb het te druk om te kletsen  WOOEHOOOEEEEE helemaal los  hahah niet gedacht dat ik zo blij zou zijn! |
|
nietmeer
|
Woejjj, ik zie een konijn jumpen en jiven op de pooltafel. Hmm, wat mis ik nog, owww, ons maantje natuurlijk  Jive, goeh gedaan ouwe reus, geflapsipoeshtaart  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
nou komop, effe een onderwerp  anders gaan we naar 't evolutietopic  is daar oo knog wat te lulen  |
|
Jivebunny
oud moderator
Kpuc brat,  Dank voor alle positieve ondersteuning vanuit uwen computer! drink er een op mij brat, ik sta erop! naz drave! Dropkick murphys - The Gauntlet!  |
|
Jannick
Oudgediende
Waarom lukt het niet..  |
|
Jivebunny
oud moderator
Jannick, het mist een scheut wodka  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Jivebunny: Jannick, het mist een scheut wodka  Ik heb alleen geen melk, doe ik het met water, blijft het zo droog..  |
|
nietmeer
|
Jannick, je pakt melk, een klein beetje in een mok, daar doe je naar smaak een schep cacao in en wat suiker naar je eigen smaak, mengt dat goed door elkaar tot je een dik papje krijgt. Je kookt wat melk en mengt de gekookte melk door het papje in de mok, voila, choco a la grandmere  |
|
nietmeer
|
Of met water, zelfde procedure  Jive, haide zjiveli, nemam spavaj, mnogo pijat  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jannick: Waarom lukt het niet..  Ga toch weg met je choco rommel... *Hoskeu zwiert met een zwierige zwaai de mok van Jannick over de schouder....* Hier... neem een lekkere pul gerstenat!! *BAF... grote pul bier voor Jannick zijn neus..* Een rijbewijs heb je toch nog niet dus die kan je dan ook niet kwijtraken onderweg naar huis... |
|
Jivebunny
oud moderator
Hopppaaaa Hoskeu weet hoe het moet! Zeker als er een excuus om te feesten is  ! Pompen of verzuipen  |
|
nietmeer
|
Nahh, hopla, laat ik maar meeknallen dan, kalashnikov  En een fijn Franziskanertje uit den tap, Jive, zuipen kreng  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
|
|
Jivebunny
oud moderator
*paast een pinteman naar alweerdood* Moge het smaken!  *danst op Band zonder Banaan - Koning Pintenman* |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
*zuipzuipzuip* smaakt zeker  Is het moeilijk om dronken te typen? |
|
Jivebunny
oud moderator
Nou nee hoor, hoe lang ben ik hier al vandaag?  half uurtje?  Aardig beneveld al haha. |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jivebunny: *paast een pinteman naar alweerdood* Moge het smaken!  *danst op Band zonder Banaan - Koning Pintenman* Het belijd van koning pinten man... is een regime dat haast niet strakker kan... Deze leider bestempeld ons lot... De pinte man... ONZE GOD!! Zoiets was het...  (al ff niet gehoord  ) |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Blend... Nog anderhalf uur!  |
|
Jivebunny
oud moderator
@Hoskeuhhahahahahaha precies! Bij het lezen van jou bericht hoor ik het hier langskomen. Dat brein van jou is behoorlijk accuraat. Liz en dan?  Date?  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
jive; hoeveelste biertje heb je op? |
|