|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
@herauxIk zag hem net richting de frituur kruipen, als je snel bent haal je hem misschien nog in alvorens hij een snoekduik het hete vet in neemt. |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote heraux: heeft iemand mijn oorlel gezien... hij kroop net nog langs stoel 22
jah hij liep net de deur uit met stoel 22 ze zullen wel naar een motel zijn samen |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
*Rekent af bij Kpuc* En slokt rustig een bavaria naar binnen... Hips...  |
|
Poncke Erelid
Mijn halve huisraad staat op marktplaats hahahaha |
|
nietmeer
|
Grinzz, jups Blend, pittig spul hoor. Kletst nog een paar Franziskaners over den toog met de bijbehorende branders. |
|
nietmeer
|
Poncke. Dus het is echt alle schepen achter je verbranden? Way to go brat, my kinda style  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
*staat weer op en sjokt rustig naar de deur.... Tijd om in bed na te gaan denken....* |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Nou, heeft euh.. iemand een reserve oorlel voor me... mijn vrouw heeft vanavond tijd voor me.. en het is zo ongepast om zonder linker oorlel te verschijnen..
|
|
nietmeer
|
Pietjuhhhhh, biertje? |
|
nietmeer Erelid
|
@Poncke nog wat geinigs erbij staan?? |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Ikke: *staat weer op en sjokt rustig naar de deur.... Tijd om in bed na te gaan denken....* Maf ze Ikke en neem van mij aan nadenken is juist slechter voor je af en toe Kpuc hebbie voor mij een absinth? |
|
heraux Oudgediende
doet u mij maar een Vodka met ijs..
|
|
Ikke
Oudgediende
Quote Twaggy: Quote Ikke: *staat weer op en sjokt rustig naar de deur.... Tijd om in bed na te gaan denken....* Maf ze Ikke en neem van mij aan nadenken is juist slechter voor je af en toe Ik weet 't, maar als de gedachtenstroom eenmaal begint.... Stopt ze ook niet meer |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@herauxIk kan je wel een luisterend oor geven en een lel, maar een oorlel wordt lastig Kpuc Proost! Daar gaat er weer 1 Het moet nu toch wel schoon zijn achterin |
|
heraux Oudgediende
nou, als je me nu een stevige lel geeft met een luisterd oor terwijl ik tegen de vlakte ga.. heb ik wel een goed alibi als ik zonder oorlel bij m'n ega verschijn!
|
|
nietmeer Erelid
|
 ikke... trusten  |
|
Poncke Erelid
Quote ElrohirElensar: @Poncke nog wat geinigs erbij staan?? Mag ik een marktplaats link geven hier of moet dat in mijn blog dan.  |
|
heraux Oudgediende
link hier maar.. hier is meer publiek.. |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@herauxZulke lellen heb ik niet hoor om daar een lel mee te geven zodat je op 1 oor gaat... |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ElrohirElensar:  ikke... trusten  Van rusten zal niet veel komen ben ik bang.... Thoughts, thoughts, endless thoughts Come into my mind, marching Never ceasing their pace |
|
nietmeer
|
Whatever you think to be wise, zelf zou ik m op m'n blog gooien, makkelijker om terug te vinden. |
|
Poncke Erelid
Quote Kpuc: Poncke. Dus het is echt alle schepen achter je verbranden? Way to go brat, my kinda style  Je maakt een keuze en gaat links af. Dan moet het ook goed aanpakken..  Pivo ivsolite..?!!  |
|
nietmeer
|
Pivo iz ku4a, v djado  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Kpuc mag ik mijn absinth? |
|
nietmeer
|
Oehh, Twaggy, damn, was ik vergeten, alste, deze komt uit Portugal, merkloos dus erg pittig  |
|