|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Weten jullie waar je een print en faxapparaat ( niet te groot) in een kunt kopen online??? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Hey! Ik zwaai hier met de scepter ja?  Ik ben namelijk prins carnaval!  |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Liz87: Weten jullie waar je een print en faxapparaat ( niet te groot) in een kunt kopen online??? link ff zoeken, vergelijken en bestellen. Edit Mmore: Er moet HTTP:// voor Slimmerik  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
jive Met de scepter zwaaien?? Ik dacht met een meter bier  |
|
Jivebunny
oud moderator
Die's op  Gisteren teveel gezwaaid en daardoor geknoeid (in het keelgat)  |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
blend mond dicht en doorfietsen, volgens de planning moet je toch al ergens in duitsland zijn |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
 go tim-kun!!  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@timFotootje van onderwegNiet de snelste weg, maar ik dacht: je doet zoiets maar 1 keer (gelukkig wel) dus ga de leuke dingen in de wereld bekijken  |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Quote Blend: @timFotootje van onderwegNiet de snelste weg, maar ik dacht: je doet zoiets maar 1 keer (gelukkig wel) dus ga de leuke dingen in de wereld bekijken  Haha, vet!  |
|
Tim-kun Erelid
|
vergeet ook geen foto's te maken van de plaatselijke flora & fauna cq vrouwen, in de plaatsen waar je komt |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Quote Tim-kun: vergeet ook geen foto's te maken van de plaatselijke flora & fauna cq vrouwen, in de plaatsen waar je komt Waarna je een apart topic aanmaakt en ze post natuurlijk  Geen naaktfoto's aub  |
|
Jivebunny
oud moderator
Haha Mmore, ik wijt het aan het bier  Goeiemorgen  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Moet je is naar dit 1e filmpje kijken  Gekken Japanners/Chinezen/Aziaten  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Liz87: Weten jullie waar je een print en faxapparaat ( niet te groot) in een kunt kopen online??? Ik kom ze wel eens tegen maar waar - dat is altijd meer een vraag van wanneer - want soms zijn ze er en dan weer niet.. Mediamarkt Dixons Officecenter HP webshop? |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
aloha  |
|
heraux Oudgediende
Alo E Verah! |
|
Tim-kun Erelid
|
de eerste is japans mmore en de tweede zijn met stukjes uit japanse animes, zie onder andere Full Metal Alchemist |
|
Mmore
Administrator
|
Die 1e is echt verslaafd Wij hadden vroeger ook zo een spel alleen dan gewoon met de PlayStation® joystick, dat was echt gaaf  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
En toen was het 12 uur geweest...! nog 4 uur en 3 kwartief  Voor de mensen die aan het eten zijn: eet-ze! |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
wij deden sonic op de sega  |
|
Tim-kun Erelid
|
ja maar DDR is hier super populair en er zijn zoveel mensen die er goed in zijn en er zijn genoeg arcade hallen te vinden met van die kasten, die overigens altijd bezet zijn en soms zelf rijen hebben |
|
Mmore
Administrator
|
Quote puppy: wij deden sonic op de sega  Jaa Sonic  Heel lang geleden, toen we net de PlayStation® hadden, speelde we het spel "Metal Gear Solid®". Daarvoor kreeg ik 2 weken vrij.. ELKE DAG op de bank met de hele familie en dan om en om spelen, zo verslavend  |
|
heraux Oudgediende
DDR - jullie ook al...AAArrgghh |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Whaaahhh..  WIndows liep vast, me pci kaartje was me pc uitgeschoven, en nog wel met schroef!  Nu doet dus usb niet, ik zit onder Ubuntu, want WIndows wil niet meer opstarten..  |
|