|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
dankje  *doet snel de schort om, schenkt voor Kpuc een wodka met jus in, voor twaggy en heraux ieder een biertje en serveert de drankjes* *doet dr schort weer om, pakt haar jas en vertrekt naar haar bedje* dag mannetjes, heb een fijne nacht!  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Kpuc: Rooie oogies, bagger wat de neus uit loopt, doe mij maar een driedubbele vodka met verse jus  *schenkt Kpucs drankje in en slaat zelf nog een echte absinth achter over* zo ik ga nog ff gamen doei doei  voor de dames |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
doe mij maar een glas spa rood en een pastille als er is |
|
nietmeer
|
Spatje rouge en een doos strepsils op den toog, theedoek erbij voor den bagger? |
|
heraux Oudgediende
oja, laat maar komen.. ik loop even naar buiten.. AAArshh..*blaf* *blaf*
Nou, heerlijk dit winterweer..
*snuif* - nou, ik zou wat kaarsen aansteken.. is goed voor de lucht zegge men..
|
|
heraux Oudgediende
De stilte verkwikkend schoon zuiver van loze woorden ontdaan van alle hoon Luister! Kun je het horen niets, alleen het geruis Stil aan gemachtigd ontdaan van gedachten Verzonken in een ijle stroom.
Luisteren naar de stilte een uniek moment het lijf onder lichte stroom.
Ogen gesloten en toch zien kijkend naar de innerlijke wereld alles op zijn plek..
Alles zegt het zonder woorden in de stilte geboren.
|
|
Dweezle Senior lid WMRindex: 95 OTindex: 983 Wnplts: Eiland S |
Quote: heraux Prachtig gedicht. Mooi om lekker ontspannen en rustig te gaan slapen. Bedankt. |
|
nietmeer
|
Inderdaad erg mooi, en goed om nog een poging tot pitten te wagen, rust in de stilte voor de storm, slaap lekker wie er nog is of nog wakker wordt. |
|
Ja ga mezelf ook ten ruste leggen. De wekker loopt om 7 uur weer af. Dus weer een kort nachtje voor de verandering. Doe het mezelf aan. Dan nog hopen dat de auto start. Vanochtend een taxi moeten nemen. Balen. |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
werken werken werken werken werken |
|
heraux Oudgediende
De vlag gaat langzaam onder als een eenzame zon aan een late horizon
De tonen klinken helder en statig, met elke strofe een stukje lager.. met elk stukje lager kleurd de lucht iets meer rood..
De loper ingehaald.. Commando's brullen links en rechts, voortwaards march.. Voetstappen sterven weg..
Handen groeten Voeten stampen Een laatste groet voordat de dag ontdaan van haar pracht overgaat in een helder hemelse nacht.
De deuren sluiten en besluiten tot het innerlijke leger leven van een soldaten kampement.. De vlaggepaal als laatste getuige het bewijs is aan de haal..
Ronde zon verdwenen De maan komt op samen met de sterren staan de wachters paraat spiedend in het donker met veel slagkracht verdraagt.
Laarzen lopen heen en weer wisselen lijf en aandacht.. Delen leed en hun rookwaar. Halve stemmen, gefluister en gekuch.
Als langzaam de lucht weer kleurd klaar voor een nieuwe ochtend De vlag is weer klaar voor dagelijkse parade.. De voeten lopen vlug.
Treed aan, Treed aan schald het in statige toon Een nieuw bestaan een nieuwe nacht geklaard.
Geeft acht! Voortwaards
Mars
|
|
Ik werk niet en toch die ellende. Moet nl. weleens vroeg op pad, voor een of andere afspraak. Ook mijn eigen schuld, moet ik hem maar later plannen. Denk dan ach ben ik lekker vroeg uit bed. Maar ja, moet ik niet tot midden in de nacht op WMR rondhangen.
Duik nu echt mijn bed in.
Truste. |
|
Tim-kun Erelid
|
ja das niet slim, ga maar gauw slapen, dan ga ik weer even een beetje werken om de baas tevreden te houden |
|
heraux Oudgediende
SaYonara Tim-kun san |
|
Tim-kun Erelid
|
oyasumi heraux |
|
heraux Oudgediende
|
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
*Komt het cafe binnen wandelen en groet de aanwezigen, hallo vroege vrienden*  verhip, er is niemand, alleen Heraux die ligt te slapen op de bank...Nou dan maak ik zelf maar even wat koffie. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
De Ikke is ook weer wakker |
|
nietmeer Erelid
|
 Ikke... ook koffie? |
|
Ikke
Oudgediende
Graag |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
*doet ook snel een kop koffie en gaat er weer snel vandoor* |
|
nietmeer Erelid
|
*Schenkt koffie in voor zijn zoon en zichzelf* Kijk, daar flitste je moeder ook voorbij..  dag lieverd, werkze.. |
|
Ikke
Oudgediende
Haije mama |
|
nietmeer Erelid
|
lekker geslapen ikke? |
|
Ikke