|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
@Theemonster..
De normale verdeling?? fifty-fifty?? of toch liever 70-30?? |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Haai Mier ga jij met Jannick? |
|
nietmeer Erelid
|
Haai mier  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Hoi mier @ liz, nee mier ging niet met jannick, hij probeerde het alleen wel bij haar  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
@Elrohir jazeker alsteblieft een verse bak koffie
tjah heb nu eenmaal iets met gescheiden vrouwen helaas O_o |
|
Liz87 Erelid
|
Aaah ok... Wat een gedoe zeg.. Maar Jannick is wel lief.. Toch |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
hoi elrohir en lizz en ikky
en lizz nee ik heb jannick iets duidelijk gemaakt gisteren dat hij bij 1 meisje moest blijfen en dat ben ik niet |
|
Twaggy Oudgediende
|
Jah theemonster vertel eens wat meet over de normale verdeling. |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
ELROHIR!! Mijn moeder reageerde positief!  |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Liz87: Aaah ok... Wat een gedoe zeg.. Maar Jannick is wel lief.. Toch Ja.. als hij geen incest probeert te plegen met mier.. Dat is gewoon vreemdgaan, zijn gedachten waren bij iemand anders  |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
de normale verdeling... uuuh.. heeft te maken met de standaardafwijking (sigma) bij bijvoorbeeld van het maken van geldstukken of wel productie proces ook. De normale verdeling houd in: 68% van de productie blijft binnen een afwijking van 1 sigma 95% van de productie blijft binnen een afwijking van 2 sigma de rest van de afwijkingen vallen buiten 1 en 2 sigma makkelijk uitgelegd  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote ikky: Quote Liz87: Aaah ok... Wat een gedoe zeg.. Maar Jannick is wel lief.. Toch Ja.. als hij geen incest probeert te plegen met mier.. Dat is gewoon vreemdgaan, zijn gedachten waren bij iemand anders  Echt niet, mijn gedachten waren voor merendeel bij jou!   (20% bij jou, 80% bij de 20 anderen....) |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@lizz en ik probeerde hem dus duidelijk te maken dat dat niet kon. vandaar dat ikky een echtscheiding wil en ik snap wel waarom ze dat doet. |
|
nietmeer Erelid
|
 dat wel, maar gesnapt??? ho maar... mijn geld mag niet afwijken hoor, is slecht voor de waarde ervan  |
|
Twaggy Oudgediende
|
juist volg het niet helemaal maar dat kan komen omdat ik pas 40 min wakker ben  |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote mier: @lizz en ik probeerde hem dus duidelijk te maken dat dat niet kon. vandaar dat ikky een echtscheiding wil en ik snap wel waarom ze dat doet. Eindelijk iemand die me snapt  |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Liz87 Erelid
|
Quote ikky: Quote Liz87: Aaah ok... Wat een gedoe zeg.. Maar Jannick is wel lief.. Toch Ja.. als hij geen incest probeert te plegen met mier.. Dat is gewoon vreemdgaan, zijn gedachten waren bij iemand anders  Waarschijnlijk was hij met zn gedachten bij jou... Jannick Dacht vast even niet goed na... Niet van hem scheiden hoor...! Daar zijn jullie veel te leuk voor. |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@elrohir;  hahaha, een 100ste milimeter als sigma (dus afwijking) valt niet op hoor in de diameter  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Liz87: Waarschijnlijk was hij met zn gedachten bij jou... Jannick Dacht vast even niet goed na... Niet van hem scheiden hoor...! Daar zijn jullie veel te leuk voor. Ja, en ze is zo lief..  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Wat een soap weer hier  *gaat lekker in de jacuzzi zitten* |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Blend: Wat een soap weer hier  *gaat lekker in de jacuzzi zitten* HIER DIE JACUZZI! DIE IS VAN IKKY EN MIJ!  |
|
Twaggy Oudgediende
|
gewoon scheiden want gebeurt het nu niet dan morgen wel |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Twaggy: gewoon scheiden want gebeurt het nu niet dan morgen wel Dat jij elke week een andere hebt..  |
|