|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Ikky..  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Tot vanavond Ikky  |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Tuurlijk ikkuh, komt eraan.
*loopt naar de tap voor een biertje voor ikkuh en haarzelf;)* |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Blend: Tot vanavond Ikky   WAT HEB JE MET HAAR GEDAAN?   |
|
Blend
Oud Moderator
@JannickIk had mijn handjes boven de deken  |
|
nietmeer
|
jannick, dit is een vrouwentruuk, eerst negeren en dan weer aantrekken  Heb geduld mijn waarde, enne, tipje, ga nou niet ook die zelfde truuk uithalen bij een vrouw want dan wordt je genadeloos afgeslacht  |
|
nietmeer
|
a joh jannick je krijgt vast nog wel een kans .. als je niet meer met andere meiden in het bubbelbad gaat  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Blend: @JannickIk had mijn handjes boven de deken  Daar was Ikky zeker ook?  Ikkuh, kappen..  |
|
Blend
Oud Moderator
@JannickPrecies  Always leave them to want more.. En ikkuh heeft ook een goed punt  Schijnen ze niet zo leuk te vinden,als je met andere vrouwen in bad duikt  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote ikkuh: a joh jannick je krijgt vast nog wel een kans .. als je niet meer met andere meiden in het bubbelbad gaat  *wil net weglopen en ziet dit* Hij krijgt geen kans meer, hij heeft het verpest  |
|
nietmeer
|
ow jannick, je hebt het wel erg verpest  wat heb je allemaal uitgespookt  |
|
nietmeer
|
Amai, hoe gaan we deze serie eigenlijk noemen? Misschien iets voor een eigen soapzender zoals rtl en sbs? |
|
Jannick
Oudgediende
Quote ikkuh: ow jannick, je hebt het wel erg verpest  wat heb je allemaal uitgespookt  Ik ging als vriend bij Mier in de jacuzzi, omj te praten..  |
|
nietmeer
|
Quote Blend: En ikkuh heeft ook een goed punt  Schijnen ze niet zo leuk te vinden,als je met andere vrouwen in bad duikt  Nee gek he, ik mag ook nooit over annabelle (meisje uit mijn klas, hele goede vriendin van mij en ikky *kuch kuch* ) praten, ik mag zelfs niet zeggen dat ik haar een arrogant rotwijf vind want dan schein ik haar weer leuk te vinden ofzo  |
|
Blend
Oud Moderator
@JannickPraten die je met woorden, niet met je handen onder water   |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
|
|
nietmeer
|
Kpuc, ja ik vond het ook al behoorlijk op een soapserie lijken  gelukkig speel ik geen hoofdrol  Ik haat soaps   Doei styvon   |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Blend: @JannickPraten die je met woorden, niet met je handen onder water   Mwwaaahhhh...  |
|
Blend
Oud Moderator
@ikkuh Heel raar ja  Heb ik een heel goed gesprek, echt uren gepraat. Zeg ik 1 woordje "HO*R!!" Wordt ze kwaad, nah jah  |
|
nietmeer
|
Jannick wat betekent mwwaaahhhh  |
|
Blend
Oud Moderator
ikkuh Dat ze koude handen had  |
|
nietmeer
|
@Blendze zijn ook raar ook ja .. ze zijn je beste vriend(inn)en als je het antwoord weet op de geschiedenis vragen, maar zeg je ze dat ze ze maar zelf moeten maken dan beginnen ze je uit te schelden  (he annabelle, jolijne en renee) @Blend hahaha @ikky je ging toch weg ??? moet je niet stiekum rond blijven hangen he smiecht  ;) |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Blend; waarom werd ze boos? als je het grappig bedoelde dan is het toch om om te lachen? of was het niet grappig bedoeld? want dan is het logisch dat ze kwaad wordt... |
|
Jannick
Oudgediende
Quote ikkuh: Jannick wat betekent mwwaaahhhh  Me handen zatern onderwater..  Alleen omdat ik me hele lichaam wou reinigen met de bubbels..  |
|
Jannick
Oudgediende
Nieuwe pagina, nieuw begin..  |
|