|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
klinkt als een jongen met plannen voor de toekomst;)... hhhmmm.. deze eerste indruk is goed... |
|
Hinako
|
@ ikke: Ahum? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote ElrohirElensar: klinkt als een jongen met plannen voor de toekomst;)... hhhmmm.. deze eerste indruk is goed... De plannen zijn er... Nu de uitvoering nog   |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Hinako: @ ikke: Ahum? In de zin van: Mijn liefdesleven moet nog geboren worden  |
|
nietmeer Erelid
|
@Ikke... en die uitvoering ga ik uiteraard nauwlettend volgen;) |
|
Hinako
|
 Maar ga je uit? of ben je meer van de chillen voor de tv, filmpje knus op de bank enzo  ? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ElrohirElensar: @Ikke... en die uitvoering ga ik uiteraard nauwlettend volgen;) *engage the cloak*  Quote Hinako:  Maar ga je uit? of ben je meer van de chillen voor de tv, filmpje knus op de bank enzo  ? Ik ben meer van achter de computer met 'n cafeïneinfuus de hele nacht op WMR doorhalen  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Ik zie dat het interieur wat aanvulling behoeft.. hier een paar kaarsen kandelaars - een paar spotjes heb ik ook op de kop kunnen tikken.. En een weerhaantje voor op het dak  |
|
nietmeer Erelid
|
Hinako... Ikke speelt de hele avond gitaar;).... |
|
Hinako
|
@ ikke  haha Weetje wat het is, als je het 1x gedaan hebt rol je er gewoon in. Ik heb nu ook een hoop vrienden van 18/19 die nog nooit iets met een meisje gedaan hebben. 4 weken geleden had 1 van hun een vriendinnetje. Sinds 2 weken is het uit, en heeftie al een volgende! Ik weet niet hoe t bij jou zit, maar wat voor soort meisje zoek je eigelijk? |
|
nietmeer Erelid
|
Dank Heraux   .. als tegenprestatie, wat kan ik voor je inschenken??? |
|
Hinako
|
@ paps: Haha  vet! ga jij erbij zingen  ? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ElrohirElensar: Hinako... Ikke speelt de hele avond gitaar;).... Helaas mag dat nu niet, iedereen ligt al in bed  Quote Hinako: @ ikke  haha Weetje wat het is, als je het 1x gedaan hebt rol je er gewoon in. Ik heb nu ook een hoop vrienden van 18/19 die nog nooit iets met een meisje gedaan hebben. 4 weken geleden had 1 van hun een vriendinnetje. Sinds 2 weken is het uit, en heeftie al een volgende! Ik weet niet hoe t bij jou zit, maar wat voor soort meisje zoek je eigelijk? 'n meisje waar ik verliefd op kan worden  |
|
nietmeer Erelid
|
@Ikke... speel je dan geen 'airguitar'??? |
|
Hinako
|
@ ikke Moet dat meisje iets afweten van computers? Mag het een compleet meisje meisje zijn? |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
volgens mij ga je zo gekoppeld worden Ikke |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Hinako: @ ikke Moet dat meisje iets afweten van computers? Mag het een compleet meisje meisje zijn? Ze moet wel 'n beetje intelligent zijn, hoeft niet per se van computers te weten (dat leer ik 'r wel  ), ze moet 'n persoonlijkheid hebben (niet zo'n kuddedier) en ze moet vooral 'n goed ontwikkeld gevoel voor humor hebben |
|
nietmeer Erelid
|
@Banaantje... Daar ziet het er wel naar uit ja;)... maarja, welke dame zou Ikke niet als vriend willen hebben? Hij is beschaafd, een heer, netjes opgevoed, slim, welbespraakt etc. etc. Net zijn vader  .... En hij kan 1 ding meer dan zijn vader, heel mooi gitaar spelen.. |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Gaan we Ikke koppelen  |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
elro Lol, je hebt ook wel voor een hoop nageslacht gezorgd of niet |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ElrohirElensar: Hij is beschaafd, een heer, netjes opgevoed, slim, welbespraakt etc. etc. *LOLROFLASTC* |
|
nietmeer Erelid
|
uh ja... maarja dat ligt dan weer aan mijn vader.. da's een konijn... |
|
Hinako
|
@ ikke  oke, heb je ooit zo'n meisje ontmoet? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: Gaan we Ikke koppelen  *kijkt rond, ziet dat de nooduitgang open is en begint 'n sprintje te trekken* |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Hinako: @ ikke  oke, heb je ooit zo'n meisje ontmoet?  |
|