|
eskimo Senior lid WMRindex: 181 OTindex: 1.103 Wnplts: haarlem
|
Quote Jivebunny: Ik doe hetzelfde  Hoi en de mazzel  trusten  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
U durft orders van Commandant Mmore te weigeren? Aiii... Eerste-Sergeant Jive? Neem deze soldaat maar eens goed onder tand! |
|
Mmore
Administrator
|
Werken.. Ik ga er morgen om 10.00u uit om te "werken", maar wel vanachter me computer gelukkig. Misschien ga ik wel helemaal niet slapen, da's veel makkelijker  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
ik ben lekker aan het eten zo ff roken en dan heerlijk slapen  |
|
Mmore
Administrator
|
Hmm ik rook niet want ik heb geen geld  Als ik wel geld had gehad had ik van die grote vette sigaren gerookt just because it looks so damn cool  Normale sigaretten stinken |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
SIR YES SIR! SIR... PERMISSION TO SPEAK FREELY ... ... SIR... FIRST SERGEANT ALREADY HAS A GIRLFRIEND AND THEREFORE CANNOT GO AND MESS AROUND WITH AN ESKIMO SIR... SIR... IF YOU'RE CONFUSED BY THIS STATEMENT, I SUGGEST YOU GO AND WATCH FULL METAL JACKET AND LISTEN CAREFULLY WHEN THE DRILL INSTRUCTOR SINGS HIS SONGS DURIONG WORKOUT SIR! (" I don't know what I've been told, eskimo pussy is mighty cold!") |
|
Twaggy Oudgediende
|
sigaren zijn lekker  ik rook geen sigaretten maar shag  |
|
Jivebunny
oud moderator
ZO, genoeg leger impersonatie voor nu. Ik ga maar eens lekker in me bed liggen maffen!  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Jivebunny: SIR YES SIR! SIR... PERMISSION TO SPEAK FREELY ... ... SIR... FIRST SERGEANT ALREADY HAS A GIRLFRIEND AND THEREFORE CANNOT GO AND MESS AROUND WITH AN ESKIMO SIR... SIR... IF YOU'RE CONFUSED BY THIS STATEMENT, I SUGGEST YOU GO AND WATCH FULL METAL JACKET AND LISTEN CAREFULLY WHEN THE DRILL INSTRUCTOR SINGS HIS SONGS DURIONG WORKOUT SIR! (" I don't know what I've been told, eskimo pussy is mighty cold!") dan moet je er wat aan doen  |
|
Mmore
Administrator
|
Serg I think you just got your self promoted! HOOOAH! DISMISSED!  |
|
Jivebunny
oud moderator
HahaIk ga die film binnenkort echt weer eens kijken... Die drill instructor moet ik echt om lachen!  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Jivebunny: Ik ga die film binnenkort echt weer eens kijken... Die drill instructor moet ik echt om lachen!  Joey gaat morgen richting videotheek What have we got here? A fuckin' comedian! |
|
Twaggy Oudgediende
|
zo ik ga slapie slapie slaap doen zal zondag ofzow wel wat foto's plaatsen als ze al online zijn  |
|
Mmore
Administrator
|
Doeiy twaggy  Ben ik nu alleen? Ofzo?  |
|
Mmore
Administrator
|
Nu online -- Mmore en nog 33 anderenHmm dat was lang geleden..  |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
Nu online -- Poncke, Flaco, Mmore en nog 16 anderen. |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
Poncke en nog 29 anderen. |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
hier is de fles bacardi.. wie wil er wat? |
|
Mmore
Administrator
|
Cheers.. Ik niets dank u hartelijk  |
|
heraux Oudgediende
Nou, ik ook niet.. ik drink geen alcohol.. althans.. niet puur... Wijn vind ik heerlijk zelfs s'morgens.. tussen de middag en Des avonds mag het ook..
En een biertje.. tja. als je erop aandrinkt..
|
|
Mmore
Administrator
|
Mwa.. vind alcohol puur ook niets. Bier alleen als het er is, niet in me eentje.. Wijn vind ik niet lekker. Champagne daarintegen..  |
|
heraux Oudgediende
Wijn moet je genieten - dat betekend geduld hebben voor de wijn.. Geen fussy-logic-semi-scientific gelul.. maar gewoon leren genieten..
Wat dat is alles wat ons nog rest.. Het verwennen van onze zinnen.. Het proeven beminnen.
Tegen het licht houden.. Mooi donker rood.. Of lief helder wit.. Beetje zoet of iets meer pit..
|
|
Mmore
Administrator
|
Het is half drie en ik weet niets om te rijmen dus dit wordt een gedicht die niet rijmt noch klopt einde  |
|
heraux Oudgediende
hehehe |
|
heraux Oudgediende
we want Mmore!! we want Mmore!! we want Mmore!! |
|