|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Quote heraux: Wie kent ICQ ? Ik? Ik vind verdorie nergens een wiknel die Ubuntu kan leveren, dit gaat nergens overt in Delft  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik heb ICQ.. Even kijken welk nummer  |
|
Mmore
Administrator
|
447007026  Zit er niet heel veel op hoor.. |
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
*schnekt een redbull voor heraux in* ICQ is best ok, maar bijna iedereen die ik ken heeft msn, dus heb ik dat ook maar  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Thom: Quote heraux: Wie kent ICQ ? Ik? Ik vind verdorie nergens een wiknel die Ubuntu kan leveren, dit gaat nergens overt in Delft  Je kunt Ubuntu-cd's rechtstreek van ubuntu.com bestellen. Dapper Drake (6.06) cdtjes zijn 100% gratis. Voor Edgy Eft (6.10) cdtjes moet je verzendkosten betalen. Op dit moment raad ik gewoon Dapper aan, omdat Edgy nog jong is en dus kinderziektes bevat en Dapper 'n LTS-versie is (Long-term support), dus 3 jaar ondersteuning. |
|
nietmeer
|
Wie icq heeft en terug wil, naar bijvoorbeeld versie 2001b, een vrij stabiele versie met precies de mogelijkheden die je nodig hebt, check hier voor een aantal downloads. Check ze wel eerst voor install met een vierussenscanner. |
|
Thommy Erelid
|
Okidokie, en hoe zit het met updates over Dapper? Ik google wel ff  |
|
Mmore
Administrator
|
Ik heb ICQ Lite maar ik erger me aan die reclame banner  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote heraux: Wie kent ICQ ? Me nr: 376983516 |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
ICQ (I Seek You)... ik zoek me een ongeluk, maar nooit komt er iemand op mijn ICQ binnenvallen voor de gezelligheid  Hallo vriendinnen en vrienden... hoe is het leven op deze zaterdagavond?? |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Ik zie geen reclame op V5.1  |
|
nietmeer
|
Quote ElrohirElensar: ICQ (I Seek You)... ik zoek me een ongeluk, maar nooit komt er iemand op mijn ICQ binnenvallen voor de gezelligheid  Hallo vriendinnen en vrienden... hoe is het leven op deze zaterdagavond?? prima en bij jou |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Mmore: Ik heb ICQ Lite maar ik erger me aan die reclame banner     Ik log gewoon in met Kopete Quote Thom: Okidokie, en hoe zit het met updates over Dapper? Ik google wel ff  Er blijven nog 3 jaar lang updates voor Dapper komen. Je kunt ook eerst Dapper installeren en dan 'n in-place upgrade doen... |
|
nietmeer
|
Bro, prethaak nr. 3 bevat wat speciaals  Alste, laat het smaken. |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
|
|
Mmore
Administrator
|
ICQ Lite (Build 1324) wel  Waarom noemen ze het dan Lite?!  |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
Thommy Erelid
|
Ok, ik ben nu aan het checken hoelang het duurt voor ik de cd's heb. Maar dan moet ik wel een laptop vinden die Dapper ondersteund of werkt da niet zo? |
|
nietmeer
|
Reclame op icq?? Noway  Nja, wel in je chatscreen, maar duhh, boeiend. |
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
heeey alrohir!! *tapt een drietje voor elrohir* die komt van Kpuc  |
|
Thommy Erelid
|
He, is het kopen van de cd en downloaden gelijk aan elkaar of zijn er compicaties/ander dingen op de download versie? |
|
Thommy Erelid
|
Kpuc, FireFox  Ikke, klik als je wilt weten waar ik het in Godsnaam over heb.. |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Thom: He, is het kopen van de cd en downloaden gelijk aan elkaar of zijn er compicaties/ander dingen op de download versie? De versie die je kunt downloaden is exact gelijk aan de versie op cd... Alleen een officiele cd ziet natuurlijk beter uit  Af en toe krijg je er zelfs 'n aantal stickers bij  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Lekker bro *boink*... we gaan het proeven... @Thom, alle laptops ondersteunen ubuntu, het enige probleem wat je kan krijgen is met wifi kaarten.. |
|
Thommy Erelid
|
Oké  En ondersteunen alles laptops Dapper? Zie vorige post, dankje Elrohir |
|