|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
@macfreak... het was niet nodig, ik begon te dansen en de douche ging spontaan aan  volgens mij zit er een bewegingssensor in....  |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
dat was 1 t/m 10 in japanse tekens, naar dat gaat dus niet |
|
eskimo Senior lid WMRindex: 181 OTindex: 1.103 Wnplts: haarlem
|
 ik zou bijna vragen: anata wa nihon-jin des ka? |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
hee tim, is deze wel goed?? iyazaki Hayao wa Nihon ni imasu |
|
Tim-kun Erelid
|
nee ik ben niet japans, maar er al een tijdje wonen, de taal kennen en een japanse vriendin hebben geeft je wel veel inzicht in de taal ne cultuur natuurlijk  |
|
macfreak Erelid
Quote eskimo:  ik zou bijna vragen: anata wa nihon-jin des ka? dat deed je al |
|
macfreak Erelid
eskimo: waar haal je dat allemaal weg?? internet of hersenpannetje?? |
|
|
Quote macfreak: eskimo: waar haal je dat allemaal weg?? internet of hersenpannetje?? men hoofd, ik kijk heeeel veel anime en dan leer je het vanzelf  |
|
nietmeer Erelid
|
*Tapt een biertje en gaat lekker op de bank zitten luisteren naar het japanse koeterwaals waar ie geen snars van begrijpt* |
|
Tim-kun Erelid
|
nou het lijken allemaal basis zinnetjes die iedereen zo onder de knie heeft en als je japans leert, leer je dat soort zinnen al snel |
|
macfreak Erelid
Quote eskimo: Quote macfreak: eskimo: waar haal je dat allemaal weg?? internet of hersenpannetje?? men hoofd, ik kijk heeeel veel anime en dan leer je het vanzelf  vriend van mij ook... daarom kent hij ook heel veel. |
|
macfreak Erelid
hee tim, is deze wel goed?? iyazaki Hayao wa Nihon ni imasu |
|
Tim-kun Erelid
|
ja daar is niks mis mee, dat zou een jap wel begrijpen |
|
|
Quote Tim-kun: nou het lijken allemaal basis zinnetjes die iedereen zo onder de knie heeft en als je japans leert, leer je dat soort zinnen al snel kraak me nou niet af, ik was er net zo blij mee  |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Tim-kun Erelid
|
ik zeg ook niet dat het slecht is  iedereen denkt dat japans super moeilijk is, en het kan ook best moeilijk zijn maar de grammatica is een eitje verder |
|
Tim-kun Erelid
|
oyasumi elrohir-san |
|
macfreak Erelid
|
|
|
ik ga ook slapen, tot later vandaag!!! (k) |
|
macfreak Erelid
Quote eskimo: Quote Tim-kun: nou het lijken allemaal basis zinnetjes die iedereen zo onder de knie heeft en als je japans leert, leer je dat soort zinnen al snel kraak me nou niet af, ik was er net zo blij mee  dat is gemeen.. de meeste mensen hoef je niet eens 1 woord voor te schotelen of het is meteen van heuuh?? ik heb hier echt respect voor... zoveel weet ik niet |
|
Tim-kun Erelid
|
ok, ook oyasumi dan maar, ik ben er zo ook vandoor, gelukkig zijn veel shops op zondag open, dus ff wat shoppen met het vrouwtje, eigenlijk gelukkig..das best pech voor mij  |
|
macfreak Erelid
ik ga ook de binnenkant van mijn oogleden bekijken  doei |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Slaap lekker en Tim: Veel plezier  |
|
Tim-kun Erelid
|
en mac, zoals ik net ook al zie, ik zei niet dat het slecht was, ik zei alleen dat je, ALS je japans leert dit soort grammatica en zinnen als snel gelijk krijgt, dus basis is, thats all, verder is het best goed tuurlijk |
|
Tim-kun Erelid
|
merci madamme luna, iedereen gaat toch slapen, dus langer blijven hangen en mensen vervelen met mijn japanse lessen heeft ook geen zin  |
|