|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Hoskeumijn innnerlijk is nu alles behalve rust  Mijn gedachtens gieren door mijn hoofd, snel wisselend van kant. Niet duidelijk een richting aangevend, vaak door elkaar en chaotisch. Wat moet ik doen? of beter wat moet ik denken. Ik pak zelf de koffie wel puppy  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Blend... Meditatie brengt de gedachten tot rust... In de hedendaagse maatschapij zijn we gewend om het "overstemmen of onderdrukken" van onze gedachten ontspannen te noemen... maar dat is alleen maar weglopen... Men overstemd het door het spelen van games... kijken naar tv... luisteren naar muziek... en onderdrukt het met alcohol of andere middelen...  Maargoed weer even genoeg wijsheden voor zo vroeg op de morgen...  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Schenk je er dan ook eentje voor den Hossekeu in? Nou ga ik maar eens racen door de supermarkt...  Kijken hoeveel zakjes met voetbalplaatjes ik nu weer krijg... |
|
Hoskeu Erelid
|
Succes in de supermarkt puppy...  Pas op voor stilstaande auto's na een bocht... die lui zijn levensgevaarlijk...  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuIk weet hoe jij erover denkt  Was ook meer een reactie om je uit de tent te lokken  |
|
puppy Erelid
|
Wat is het leven toch zwaar voor een huisvrouw  |
|
Blend
Oud Moderator
Krijg bijna medelijden met je Puppy  |
|
puppy Erelid
|
Dat hoeft niet hoor Blend, ik ben maar een "halve" huisvrouw... |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Maakt niet uit... op zulke dingen mag je me uit de tent lokken...  Het is omdat ik weet dat jij het kan waarderen...   |
|
Blend
Oud Moderator
@puppyJe bent maar 80 cm. groot?  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuNou je hebt me door het spammen over dan zen gedoe wel geprikkeld en ik ga als ik klaar ben met mijn stage en wat meer tjid heb me er wat meer in verdiepen. Want het klinkt allemaal wel goed en veel belovend, wil er wel meer van weten. Dus, je gezemel erover heeft zin  |
|
waatmaarraar Senior lid WMRindex: 76 OTindex: 341 Wnplts: doetinchem
|
nou wat is er allemaal gekwebbeld toen ik er niet was?? |
|
protan Senior lid WMRindex: 87 OTindex: 390 S |
hallo allemaal maar weer protan is back |
|
Hoskeu Erelid
|
@BlendKijk dat is mooi...  Nouja ik ben zelf ook mezelf nog aan het inlezen over boedisme hoor...  Ik moet er ook allemaal nog aan gaan beginnen om er wat mee tedoen... Ik ben zelf christelijk opgevoed... maar dat was het niet voor mij... toen ben ik een keer bij een lezing geweest van een zen meester... en toen had ik wel zo iets van... jah dat is nou het eerste..."geloof"... wat me raakt... wat bij de opvattingen en ideen aansluit die uit mezelf komen en niet uit een boek... Ik wil het eigenlijk geen geloof noemen want dat brengt negatieve associaties bij mij boven... over hell en verdoemenis enzo... over dat je het toch nooit goed kan doen... bla bla bla... Maargoed... ik moet mezelf er ook eens in gaan verdiepen... verder als facinatie en een bepaalde "mind set" over dingen ben ik eigenlijk nog niet echt...  Ik zou eigenlijk eens uit moeten zoeken wat nou precies de verschillen zijn in de boedistiche stromingen...  |
|
ehm oke ook goedendag hoskeu  |
|
|
ah nee hè
niet jij ^^ ,*. .*, V |
|
Hoskeu Erelid
|
@Waat Vooral veel onzin denk ik...  @protan... Heuj protan... |
|
wat is er waat niet goed dat ik er ben |
|
|
,*. .*, ___V___ |
|
Quote Hoskeu: Waat Vooral veel onzin denk ik...  @protan... Heuj protan... allemaal een kopje koffie dan maar? |
|
|
nou ik zie je al te veel, maar de CHOCOLA is heel erg lekker |
|
|
of is puppy niet online? |
|
Quote waatmaarraar: of is puppy niet online? blijbaar is puppy niet online nee anders was ze hier wel maar ja * gooit 20 cent in apparaat en zeg choco voor waarmaarraar * |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote waatmaarraar: ah nee hè
niet jij ^^ ,*. .*, V Uhmm... Bedoel je die vervelende Hoskeu weer??... Die iritanteling zit al weer veel te vroeg op de morgen te blaten over dingen die niet in een cafe thuis horen...  |
|
|
^^ bedankt maar ik heb een chocolade reep ^^ ,*. .*, ___V___ |
|