|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Hoe lang zal het duren voordat deze pagina 500 bereikt? |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Ja, mijn reactie is weggehaald  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Ooh, wat ben ik blond, ik zat een keer een artikel te lezen over Cafe den Voogelvlucht, dattie ingestort was ofzo.. Maar toen hadden jullie het hier over!! (Ik was toen nog geen lid  ) (En daar kom ik nu pas achter.. ^^) |
|
nietmeer
|
Tapt een glas Henkies, ieuww, das toch wel slootwater he.. |
|
Whiteley Erelid
|
Quote Mereltjee: Ooh, wat ben ik blond, ik zat een keer een artikel te lezen over Cafe den Voogelvlucht, dattie ingestort was ofzo.. Maar toen hadden jullie het hier over!! (Ik was toen nog geen lid  ) (En daar kom ik nu pas achter.. ^^) hihi  |
|
Puck Oudgediende
|
(Omg, vraagt m'n moeder of ze een tuinbroek voor me moet kopen..) |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@alweerdood: Heeft schoenen met stalen neuzen, kan 'n tank overheen rijden zonder datk 't merk  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ mereltje ik ging net mijn reactie posten bij cafe 3 en toen zag ik voogeltje zijn bericht haha  ik weer was bij cafe 2 ook al de laatste net na voogeltje zijn post  |
|
Whiteley Erelid
|
Wel een gezellig cafe zeg |
|
Puck Oudgediende
|
Stelletje kletskousen  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ whitley ja zo af en toe |
|
Puck Oudgediende
|
|
|
Whiteley Erelid
|
Merel heb jij msn  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Meer bier!!! Ik heb zo af en toe last van mijn gronische tekort aan bier  |
|
Puck Oudgediende
|
Ja DUH  Anders zou ik het toch niet vragen dom ding  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Hoiiii blend  mag ik nou ook HJ? |
|
Whiteley Erelid
|
Quote Mereltjee: Ja DUH  Anders zou ik het toch niet vragen dom ding  Hé , wie noem jij een dom ding  |
|
nietmeer
|
Quote Mereltjee: Ooh, wat ben ik blond, ik zat een keer een artikel te lezen over Cafe den Voogelvlucht, dattie ingestort was ofzo.. Maar toen hadden jullie het hier over!! (Ik was toen nog geen lid  ) (En daar kom ik nu pas achter.. ^^) je heb het wel goed toen was ik met de kar tegen de keukenmuur aangeknald hadden we een open keuken |
|
Puck Oudgediende
|
(Dit is echt niet leuk: Ik word morgen weggebracht naar school (Oke, dat is nog wel leuk) maar dan ben ik een uur te vroeg op school O.o en dan moet ik dus gewoon op gewone tijd opstaan..  En ik heb maar 2x in de week dat ik het eerste uur vrij heb)(Das omdat we daarna meteen op vakantie gaan) Okeeee let maar niet op mij, ik ben een beetje chagerijnig  Dit is eigenlijk best stom, ik heb morgen So Duits, maar door JULLIE (  ) heb ik nog niet geleerd;) (Nou oke, beetje dan;)) |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Whiteley: Quote Mereltjee: Ja DUH  Anders zou ik het toch niet vragen dom ding  Hé , wie noem jij een dom ding  Jou  |
|
Whiteley Erelid
|
moest jij niet duits leren ofzo? |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Whiteley: moest jij niet duits leren ofzo? O gossie, dat edit ik er net ff bij  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Van mij wel Thee  Pak maar wat je wilt (mij niet  ) |
|
Whiteley Erelid
|
Welke woorden?? |
|