|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Blend: Van mij wel Thee  Pak maar wat je wilt (mij niet  ) he! jammer  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
@Whiteley Heeel heeel heel veel  Moet ik ze hier allemaal inzetten..? (Ik heb ze toch al in de computer staan, dus ik kan ze zo kopieeren Teach2000.nl |
|
Puck Oudgediende
|
*FLOEP* |
|
Puck Oudgediende
|
Gelezen..? Dan verwijder ik het weer ff, het is zo veel  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
oh god wat is dat nou weer mereltjee ben ff weg en we zijn gelijk op pagina 3  |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
|
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Sterke, ik haat duits. bah   |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Chocolate: Bedankt merel, nu vind ik het cafe een stuk minder leuk....   Tis al weg  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ Mereltjee.. ooh die woorden vallen wel mee ik moet er nog veel meer leren hoor |
|
Whiteley Erelid
|
Gelukkig laat ik het vallen  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Little Queen: @ Mereltjee.. ooh die woorden vallen wel mee ik moet er nog veel meer leren hoor Maar ik zit pas in de 2e..  En het is voor een So.. En het is Duits.. En het is morgen.. (En dat moest ik ff kwijt..) |
|
Puck Oudgediende
|
MAARRR.. Ik ga toch maar ff leren..   |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
En ik moet denk ik volgend jaar Duits kiezen omdat dat beter bij een NG profiel past, omdat wij ***leraren hebben nu voor Duits  dat moest er ff uit  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
moet somigen morgen nog naar school? |
|
Puck Oudgediende
|
Quote alweerdood: En ik moet denk i kvolgend jaar Duits kiezen omdat dat beter bij een NG profiel past, omdat wij ***leraren hebben nu voor Duits  dat moest er ff uit  Ehh, jij moet duits kiezn omdat je er *leraren voor hebt..?  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
neej beetje warrig, ik moet het kiezen, maar ik heb nu ***leraren dus ik snap er geen reet van, gelukkig is mijn vader Duits leraar... |
|
Puck Oudgediende
|
Quote alweerdood: neej beetje warrig, ik moet het kiezen, maari k heb nu ***lerarten dus ik snap er geen reet van, gelukkig is mijn vader Duits leraar... En dat is een *leraar  xD |
|
Whiteley Erelid
|
Quote mier: moet somigen morgen nog naar school? merel bijv. |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Nee hij niet  tsss |
|
Puck Oudgediende
|
Quote alweerdood: Nee hij niet  tsss Duh  Dat zou ik ook zeggen  Maar het moest er gewoon ff uit.. AAAH!! Ik ga nu echt m'n mond houden.. (Kpuc, kan jij misschien alles deleten wat ik zeg..? Dan hou ik m'n mond misschienDat kan een mod toch..?  ) |
|
nietmeer
|
Mereltje, als je wilt dan kunnen we je een uurtje bannen, dan kun je wel lezen maar even niet meer reageren. Let wel, dit is dan ter eigen bescherming omwille van je schoolwerk  |
|
Puck Oudgediende
|
DOE MAAR  Oeh, dat was wel ff heel erg  |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
  wel heftige maatregelen hoor! |
|
Whiteley Erelid
|
Oh no! Merels mond word gesnoert. |
|
Puck Oudgediende
|
Dan leer ik m'n Duits tenminste  Maar sl ik daarna niet terug kom dan komt het door m'n ouders.. DOEIIII |
|