|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
niet altijd natuurlijk maar vaak wel, veel verschillende soorten sauzen erbij, veel verschillende soorten groente en vlees of vis dus genoeg variatie..en de rijst uit de rijstkoker is heel plakkerig, moet ook wel want anders kun je het niet met stokjes eten, probeer maar eens met gewoon gekookt rijst, gaat lastig |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Nou ik ben weer op de hoogt  Ik ga nu echt naar de winkel, blijf hier weer aardig plakken... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote puppy: Nou ik ben weer op de hoogt  Ik ga nu echt naar de winkel, blijf hier weer aardig plakken... Ai, komt van de rijst! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik heb net eventjes een stukje van die "muziek" op NeaRow's blog bekeken, je weet wel "Metalen Muziekje 2" Als ik het kon dan was ik keihard schreeuwend de deur uitgerend, wat een baggermuziek |
|
puppy Erelid
|
@CNC; iedereen heeft recht op zijn eigen mening... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@puppy, ik weet het  maar ik vind t bagger  En dat is dus mijn mening  heb ik recht op  |
|
puppy Erelid
|
Nou lieve schattekes van me; Ik ga jullie verlaten...    |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@puppyLaat ons nu toch niet alleen... radeloos en verloooooooohooooren... sloop die muren om ons heen... help ons zo... bij jouw te koooooohoooomen... bla bla... laatmaar Succes puppy... tot laterss...  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik ga maar eens de keuken in, eventjes een broodje spek en ei klaarbakken   |
|
nietmeer
|
g'morgen mensen van 't goede leven  |
|
nietmeer
|
hoe gaat het hiero? |
|
Hoskeu Erelid
|
Hee aimed...  Ben jij ook van't goede leven??... |
|
nietmeer
|
hmmm, een beetje, heb het druk dus weet niet of dat tot een goed leven behoort ^^ |
|
nietmeer
|
ik ga maar even mijn dienstrooster bekijken, zo terug |
|
Hoskeu Erelid
|
aimed Als jij het naar de zin hebt heb je toch een goed leven??... Heb je het naar de zin in dat drukke leven??... Het is alleen goed als je het zelf goed vind   ... |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|
nietmeer
|
doei angel @ Hoskeu, ja heb het zeker naar mijn zin ook al is het druk, elke werkdag mooie vrouwen om me heen, wat wil een man nog meer  |
|
Hoskeu Erelid
|
aimed Als "iedere dag mooie vrouwen om je heen" het doel van je leven is... Ik bedoel... als je oud en bejaard bent... dat je terug kijkt op je leven en dan trots kan zijn...  |
|
waatmaarraar Senior lid WMRindex: 76 OTindex: 341 Wnplts: doetinchem
|
nou er word weer genoeg gepost zo te zien.... ik ben er maar weer eens een keertje op   kheb weer eens niks te doen zijn er nog rare nieuwtjes of niet?? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote waatmaarraar: nou er word weer genoeg gepost zo te zien.... ik ben er maar weer eens een keertje op   kheb weer eens niks te doen zijn er nog rare nieuwtjes of niet?? Moet je maar op de voorpagina kijken hea  |
|
waatmaarraar Senior lid WMRindex: 76 OTindex: 341 Wnplts: doetinchem
|
ja ik ben er een tijdje uitgeweest ben vandaag weer ff begonnen voor 45 min denk ik  mja is er nog een onderwerp waar over word gepraat of niet? |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Hallooooo  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
heey merel  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote waatmaarraar: ja ik ben er een tijdje uitgeweest ben vandaag weer ff begonnen voor 45 min denk ik  mja is er nog een onderwerp waar over word gepraat of niet? Geen idee  Moet je maar ff op t forum kijken ofzo.. |
|