|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
@Ikke... potver... je hebt gelijk.. |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Hallo allemaal   |
|
nietmeer
|
hey Blussie, amateurtje hoe ist  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote ElrohirElensar: @Ikke... potver... je hebt gelijk.. Zoals altijd    |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
|
|
nietmeer Erelid
|
Hey Blus  .... long time no see.... |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
|
|
blusgast
Erelid
|
He Elro, ja zeker. tijdje afweizg geweest maar de afgelopen week toch al weer aardig actief  Puppy   ik ga zo weer zwaaien want zit nu in Breda maar moet naar de tandarts  |
|
puppy Erelid
|
Iets te vieren Kriebel? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
|
|
blusgast
Erelid
|
Ohh he aimed, zag je even over het hoofd. Ken het woord amateur niet zo  alles kits met oom agent? |
|
puppy Erelid
|
@Bg; Ik zal terugzwaaien, sterkte bij de tandarts (dacht dat je eergisteren moest  ) |
|
nietmeer Erelid
|
@Blus ... volgens mij is het al weeeeeeeken geleden... maar gezellig hoor.. staat er nog wat op 't vuur??
|
|
blusgast
Erelid
|
Quote puppy: Bg; Ik zal terugzwaaien, sterkte bij de tandarts (dacht dat je eergisteren moest  ) Klopt als een bus, maar vorige tandarts heeft er een puinhoop van gemaakt en ik moet in de restauratie. Zware klus en veel voorbereidende werkzaamheden. Ik zit voorlopig nog wel even bij de tandarts de komende tijd en mag ook nog naar de kaakchirurg voor het trekken van de verstandskiezen  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
nietmeer
|
@ blusgast, met neefje agent gaat het goed, weet alleen niet of het met mijn oom goed gaat, hij had vandaag nog wat zaakjes te regelen. tsja wat moet je ook als of. van justitie. Ik denk dat ik hem maar even aflos. iedereen levenslang, ook voor het stelen van een tube tandpasta  .maar hoe gaat het met jou blussie, zie dat je naar de tandarts moet(alweer  )  . nou succes he  |
|
blusgast
Erelid
|
@ Ikke; blusgast *boink*  blusgast  |
|
puppy Erelid
|
|
|
blusgast
Erelid
|
Quote aimed: @ blusgast, maar hoe gaat het met jou blussie, zie dat je naar de tandarts moet(alweer  )  . nou succes he  zie mijn reactie aan puppy. En de lange arm van de wet is wel goed vertegenwoordigd binnen je familie  |
|
puppy Erelid
|
Bg; ok dat is minder, maar ben blij dat ik dan toch weer goed had opgelet  Veel succes, zal aan je denken.  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote puppy: Iets te vieren Kriebel? Ik probeer mezelf een beetje te vermaken. Ik ben niet echt gemotiveerd op het moment.  |
|
nietmeer
|
ja, in mijn familie zitten 2 agenten, 1 rechercheur en 1 officier van justitie  en allemaal in de regio Utrecht   |
|
blusgast
Erelid
|
@puppy;   is er toch nog iemand die aan mij denkt tijdens deze lijdensweg  |
|
puppy Erelid
|
|
|