|
nietmeer
|
hm.. correctie, mijn Frans is blijkbaar toch beter dan dat van jou... ik stond tenminste nog een 4.6... en ook alleen maar omdat m'n lerares me niet wilde laten zakken op een bijvak.... |
|
smurfje Senior lid WMRindex: 180 OTindex: 142 Wnplts: zwijndrech
|
Quote Marc747: @smurfje ja hoor moet je wel hierheenkomen..  wat ga je dan doen..? toch geen hamer gebruiken he, dat werkt niet  (ervaring mee) @ Muaddhib: wrm kies je frans dan als bijvak  |
|
Marc747 Senior lid WMRindex: 6 OTindex: 494 Wnplts: Belfeld
|
Quote smurfje: [quote=Marc747] @smurfje ja hoor moet je wel hierheenkomen..  Haha uhm nee ,, eigenlijknog niet over nagedacht..  |
|
nietmeer
|
@smurfje: zje mapèl Andre, zje abiet o Gouda  Voor Duits stond ik gemiddeld een 1, en ik moest toch 1 van de 2 kiezen... |
|
|
@ my-angel: oei.. zo erg heb ik zelfs nog nooit gestaan   |
|
|
een jongen ooit bij mij in de klas die stond een 2,1....  |
|
|
@ muaddib : dan is je uitspraak wel goed als je het zo utispreekt tog  en.. hoe kan je overgaan met een 1  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@smurfje, heb gelukkig opgehaald tot een 5,4 |
|
nietmeer
|
heheh, ik spreek het beste Frans van m'n familie, maar ik ben er niet tevreden over, dus ik zeg dat ik slecht ben in Frans...
Als je het vak niet kiest, telt het cijfer niet voor je overgaan, was bij mij in ieder geval zo... toen... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Muaddhib: @smurfje: zje mapèl Andre, zje abiet o Gouda  Voor Duits stond ik gemiddeld een 1, en ik moest toch 1 van de 2 kiezen... Hm, een 1? lekker  |
|
nietmeer
|
CnC: doe ik goed heh  m'n leraar zei op een gegeven moment, "je kan het gewoon niet" |
|
|
oeh dat hoor ik zo vaak... |
|
|
Maar niet bij frans,, daar sta ik nog wel een 8 voor.. |
|
|
@ my-angel : wow  ik moet een voldoende halen voor as proefwerk frans, anders mag ik niet mee met buitenlandse reis  |
|
nietmeer
|
@marc: is 't zo erg? hm... |
|
|
Quote Muaddhib: @marc: is 't zo erg? hm... Wat? als ik een onvoldoende haal..? |
|
|
een 8 ?!  |
|
|
ja das mijn enigste voldoende op mijn cijferlijst..  |
|
nietmeer
|
@marc: nee, dat je zo vaak "je kan het gewoon niet" hoort, of heb ik je verkeerd begrepen? je moet overigens je blog ff nakijken, je video bestaat niet meer... Die 8 is best netjes overigens  daar kon ik alleen maar over dromen... |
|
|
o ja en du en sk ook  |
|
|
lieve mensjes,, ik ga nu.. doeeiii allemaaal  (K) |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Doeeeeiiiii,Smurfje  |
|
|
Quote Muaddhib: @marc: nee, dat je zo vaak "je kan het gewoon niet" hoort, of heb ik je verkeerd begrepen? je moet overigens je blog ff nakijken, je video bestaat niet meer... Die 8 is best netjes overigens  daar kon ik alleen maar over dromen... ja heb je goed begrepen,, hoor ik maar al te vaak dat van die blog weet ik moet het nog een beetje onder de knie krijgen...  maar toch bedankt.. |
|
|
daaaaaaaaag smurf..!!  |
|
|
|
|