|
nietmeer
|
@LQ: Rotterdam en zoetermeer.... beetje ver weg dus.... maar "distance learning" schijnt ook mogelijk te zijn... (zie ook hier) @Mier: dat komt met de tijd... je begint met 15 seconden, en eindigd met uren...  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Muad toch weet ik zeker dat mediteren niks voor me is  maar met wapens zoals zwaarden enzo dat lijkt me wel wat  |
|
nietmeer
|
@Mier: ieder zijn/haar ding  wat betreft zwaarden... hm... Shinkendo is een mogelijkheid, maar das te ver weg... (misschien als je in de buurt komt te wonen... we hebben wel meer vrouwen nodig  ) Kendo is meer een competitie, met hout en beschermende pakken iaido is weer meer een showstijl... Moet je even op deze termen zoeken... |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Shinkendo.. alleen maar in het noorden des lands  |
|
nietmeer
|
@Ad: Amsterdam ook... En Delft... |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@muad dat bedoel ik, het noorden des lands... ik woon in midden-Limburg he^^ |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote mier: @ ikke fijn voor je dat je happy bent  Is ook fijn  Quote mier: maar met wapens zoals zwaarden enzo dat lijkt me wel wat  Mier: La femme fatale  |
|
Mier Oudgediende
@ Muad  weg gaan uit groningen ik lijk wel gek  |
|
nietmeer
|
@Ad: ehm... ja... Belgie misschien beter bereikbaar?  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Muaddhib: @Ad: ehm... ja... Belgie misschien beter bereikbaar?  Dan zullen we gij eens even shinkendo leren é... Denk het niet  edit: en het is in mechelen & berlaar allebei te ver weg... |
|
nietmeer
|
@Ad: Deutschland misschien een optie? of anders gewoon naar LA verhuizen...  (oh ja, en de Belgische sensei is best een goeie gast, halve hollander) @Mier: ehm... de sensei uit Assen overhalen om in Groningen les te geven?  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
muad Duitsland niet.,. ik ken de taal wel maar zó goed nou ook weer niet.. ik wacht wel een paar jaar  |
|
nietmeer
|
Quote alweerdood: ik wacht wel een paar jaar  Dat moet zowiezo, minimum leeftijd 16 jaar geloof ik... En als je naar A'dam gaat of misschien een seminar ofzo, kom je mij misschien ook nog tegen.. |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Muaddhib: En als je naar A'dam gaat of misschien een seminar ofzo, kom je mij misschien ook nog tegen.. en ik herken je dan ook nog  Meligheid  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Lekker, aangebrande pizza  |
|
nietmeer
|
Dat zou inderdaad wel weer een beetje eng worden ja...  maar ja, als ik volgend jaar een gassie van 16 binnen zie lopen... @Puck: heh, getver... |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Krijg honger van al die pizzapraat  |
|
Mier Oudgediende
hmm denk da tik zo ff een oliebol ga pakken
|
|
Puck Oudgediende
|
Quote Luna: Krijg honger van al die pizzapraat  Geloof me, deze was smerig!  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hmm, jammer  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Muad ik denk niet dat ik op mijn 16e zo naar A'dam ga, eerst mijn studie af hebben en reizen, dan zie ik wel waar ik me ergens settle  |
|
nietmeer
|
@Ad: haha, toch niet?  en trouwens, dat ik nou zo gek ben om (bijna) 2 uur te reizen om een beetje met zwaarden te zwaaien.... anyway, ik ga maar weer eens verder met mijn strolls over het internet, ik zie jullie allemaal later wel weer  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Muaddhib: @Ad: haha, toch niet?  en trouwens, dat ik nou zo gek ben om (bijna) 2 uur te reizen om een beetje met zwaarden te zwaaien.... anyway, ik ga maar weer eens verder met mijn strolls over het internet, ik zie jullie allemaal later wel weer   Doeii |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik ben nu ook weer iets actiever  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Ikke: Ik ben nu ook weer iets actiever  En ik val nog steeds bijna in slaap.. |
|