|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Luister nu zo'n mooi nummer, Pink Floyd - Another Brick In The Wall..  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote newfy: Quote Enkie: Quote Kpuc: Dat zeg ik, GAMMA  Daar heb ik een pet van  Tof  Is m'n lievelingspet  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Jannick: Luister nu zo'n mooi nummer, Pink Floyd - Another Brick In The Wall..  Die is goed ja  Alle 3 de delen  Ik luister nu "Dude Looks Like A Lady" van Aerosmith  Echt 'n vet nummer  |
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Quote Enkie: Is m'n lievelingspet  Groot gelijk  |
|
Jannick
Oudgediende
@Ikke, kan je ze allemaal naar me toe sturen?  Niet in .WMA formaat..  |
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Nou iedereen, was kort... maar ik ga maar eens een poging doen tot slapen  Misschien dat ik van de week dan eens meer kan gaan posten  Welterusten!  |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Ikke
Oudgediende
Quote Jannick: @Ikke, kan je ze allemaal naar me toe sturen?  Niet in .WMA formaat..  Ik heb ze niet op m'n compu staan.. Alleen op Youtube  Waarom zou ik in godsnaam wma willen gebruiken?! Ik heb flac  |
|
Jannick
Oudgediende
Flac?!  Doe dan MP3..  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Jannick: Flac?!  Doe dan MP3..  Flac is 't beste     |
|
Jannick
Oudgediende
OGG niet dan?   |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Jannick: OGG niet dan?   Ogg vorbis is goed... (beter dan Mp3 iig) maar Flas is de baas  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Praat eens in verstaanbaar Nederlands  |
|
Jannick
Oudgediende
Oh, is niet meer leeshbaar..  , Enkie, wil je de post verwijderen, kan problemen opleveren met de hekjes..  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Die van mij bedoelde je dus?
Edit: die van jou ook maar meteen. *begint aan dr derde pack Rodeo's* |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Enkie: Praat eens in verstaanbaar Nederlands  OGG, MP3, WMA, WAV, RM, M4A etc zijn verschillende coderingen voor audio. Net zoals je JPEG, GIF, TIFF etc hebt voor plaatjes |
|
Jannick
Oudgediende
Ja, op wmr mag je eigenlijk niet < enzo gebruiken, maar ik doe het met html entities.. Zoals het volgende: Je ziet het niet, maar ik typ een hartje: Met html entitie: <33 Zonder: |
|
Ikke
Oudgediende
Wie is den toogbeheerder vandaag? Doe mij nog maar 'n bl  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: OGG, MP3, WMA, WAV, RM, M4A etc zijn verschillende coderingen voor audio. Net zoals je JPEG, GIF, TIFF etc hebt voor plaatjes Daarvan ken ik alleen maar MP3, WMA, WAV, JPG en GIF  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Jannick: Ja, op wmr mag je eigenlijk niet < enzo gebruiken, maar ik doe het met html entities.. Zoals het volgende: Je ziet het niet, maar ik typ een hartje: Met html entitie: <33 Zonder: Als ik je quote zie ik het wel  |
|
Ikke
Oudgediende
CNC: er zijn er nog honderden meer  Flac voor muziek, JPEG of PNG voor plaatjes, odf alle andere documenten  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Enkie: Quote Cee-N-Cee: OGG, MP3, WMA, WAV, RM, M4A etc zijn verschillende coderingen voor audio. Net zoals je JPEG, GIF, TIFF etc hebt voor plaatjes Daarvan ken ik alleen maar MP3, WMA, WAV, JPG en GIF  Een Ipod zet WMA om naar OGG voordat ie t af kan spelen, je hebt dus geen Ipod  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Het is toch gewoon 'JPG'  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Een Ipod zet WMA om naar OGG voordat ie t af kan spelen, je hebt dus geen Ipod  Heb ik wel, maar weet ik veel hoe zoiets heet  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Enkie: Quote Cee-N-Cee: OGG, MP3, WMA, WAV, RM, M4A etc zijn verschillende coderingen voor audio. Net zoals je JPEG, GIF, TIFF etc hebt voor plaatjes Daarvan ken ik alleen maar MP3, WMA, WAV, JPG en GIF  Een Ipod zet WMA om naar OGG voordat ie t af kan spelen, je hebt dus geen Ipod  iPod gebruikt AAC |
|