|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Hoii Cootje   Hoe is het?? |
|
nietmeer
|
@ikky: Goed goed, en met jou? Een beetje goed door het weekeinde heen gekomen? Zag dat je in ieder geval je best gedaan hebt!  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Mensen ik ga ff boodschappen doen  |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
@ikky, fijn dat je toch nog vrienden hebt waar je ff aan iets anders mag denken. Doet de mens goed! Heb zelf een k-weekend achter de rug van alle spanningen, maar heb mezelf vanochtend de spreekwoordelijke schop onder m'n kont gegeven! Geen zin in sjaggerijnen, kom maar op met het goede weer. Het is Kermis in de stad, dus Moeders gaat lekker in de draaimolen! Uitwaaien...  |
|
nietmeer
|
Zwaaien en pierewaaien, zo is het leven, dus niet gevreesd en adem diep in met volle teugen, geniet  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Zwaaien en pierewaaien, zo is het leven, dus niet gevreesd en adem diep in met volle teugen, geniet  Juist! Zo is het maar net... |
|
ikky
Oudgediende
|
@Cootje, goeie instelling! Houden zo! Ik denk dat de meeste mensen door dit weer ook weer wat vrolijker worden  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote ikky: Ik denk dat de meeste mensen door dit weer ook weer wat vrolijker worden  Ik hoop dat dat ook voor mij geld  |
|
nietmeer
|
Verdriet, dat vergeet je niet makkelijk, kan ook niet maar met een stuk zelfvertrouwen, tijd en een portie humor kom je er wel uit. |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Mag ik een portie humor dan? |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Eten helpt  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
En Mister-K hoe slaags was je gisteren op je nieuw Eiland!? |
|
ikky
Oudgediende
|
@puppy, dat hoop ik ook voor je!  |
|
nietmeer
|
Een dikke  soms ook! |
|
heraux Oudgediende
Quote Twaggy: Eten helpt  Hongeren helpt ook.. Uiteindelijk helpt alles.. als je denkt dat het helpt.. |
|
nietmeer
|
Haha, Mr H, i was just for some couple of short moments alive, the bastards kept shooting me down  |
|
heraux Oudgediende
hehehe tja, je kunt er goed verstoppertje spelen misschien lukt het me om online te komen.. dat komen we elkaar tegen..
even testen |
|
heraux Oudgediende
@KPuc: wat was dat tooltje ookalweer - dat driver thing? |
|
nietmeer
|
drivermagician heette dat kreng, is erg fijn soms  |
|
nietmeer
|
Môge allemaal |
|
nietmeer
|
Hey Poepie's: 'k ga er van tussen; moet boven een klein brandje blussen. Er ligt er één te gillen; alsof ze 'm willen killen. Kom straks misschien nog terug; maar nooit lang, dus zeg ik vlug: HOUDOE   |
|
heraux Oudgediende
bedankt vrind.. ik ga opzoek.. gezwind.. zonder omhalen en elaboreren ga ik nu het tooltje uitproberen..
|
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Houdoe Cootje. Succes met je gillende koter... |
|
nietmeer
|
goh... wat zijn we aan het rijmelen...
Houdoe Cootje |
|