|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Choco, dat neemt niet weg dat ik groter ben, maar jij bent ouders, maar ik ben groter   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Jatser: Quote NeaRoW: Hey hey
Ben al even terug van het werk, zijn jullie allemaal lief geweest? There are some who are Naughty!
Comment NeaRoW: Ooh Naughty Boy!
Not me! i haven't been naughty! Heb je speciaal de BB code zitten te filteren of doe je dat voor de grap  |
|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
@Jatset wie was het dan?  CNC zeker weer he  Zoiets dacht ik al... |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
Quote Cee-N-Cee: Heb je speciaal de BB code zitten te filteren of doe je dat voor de grap  nee, je kan niet quote als het op een andere pagina staat  |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
@ CnC Wat ben je nou weer aan het doen met die arme Jatser en NeaRoW?  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik heb hete thee voor me staan... Mooie muziek op den achtergrond, en leuke gesprekken op den voorgrond... Mijn avond kan niet meer stuk  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Chocolate: @ CnC Wat ben je nou weer aan het doen met die arme Jatser en NeaRoW?   Niks hoor Quote Ikke: Ik heb hete thee voor me staan... Mooie muziek op den achtergrond, en leuke gesprekken op den voorgrond... Mijn avond kan niet meer stuk  Hete thee  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Hete thee  Als in: die vloeistof met 'n smaakje  |
|
|
Quote Chocolate: @ CnC Wat ben je nou weer aan het doen met die arme Jatser en NeaRoW?  ze doet nix met me hoor xD |
|
|
Quote Ikke: Als in: die vloeistof met 'n smaakje  Correctie: Hete vloeistof met ene smaakje  |
|
NeaRoW
Erelid
Quote Chocolate: @ CnC Wat ben je nou weer aan het doen met die arme Jatser en NeaRoW?  Je wilt het niet weten  |
|
Chocolate Erelid
|
Quote Jatser: Quote Chocolate: @ CnC Wat ben je nou weer aan het doen met die arme Jatser en NeaRoW?  ze doet nix met me hoor xD Ehmmm ze?   |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|
Chocolate Erelid
|
@ NeaRoW Nee dat wil ik idd niet weten nee |
|
|
sorry, ipv doet moet het doenzijn  |
|
Chocolate Erelid
|
@ Jatser Haha ik dacht al |
|
NeaRoW
Erelid
Quote Chocolate: @ NeaRoW Nee dat wil ik idd niet weten nee Je hebt jezelf gered van een ranzige avond  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Ikke: Quote Cee-N-Cee: Hete thee  Als in: die vloeistof met 'n smaakje  OH! ik dacht die andere  Quote Chocolate: Quote Jatser: Quote Chocolate: @ CnC Wat ben je nou weer aan het doen met die arme Jatser en NeaRoW?  ze doet nix met me hoor xD Ehmmm ze?   Ze? nou mijn avatar is een zij, maar ik ben toch echt een antize, een hij dus  |
|
Chocolate Erelid
|
@ NeaRoW Nou erg fijn om te weten hoor  |
|
|
Quote Cee-N-Cee: Ze? nou mijn avatar is een zij, maar ik ben toch echt een antize, een hij dus  Ze ja, maar opv doet meot het doen zijn! gewoon ff oplette ja! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Jatser: Quote Cee-N-Cee: Ze? nou mijn avatar is een zij, maar ik ben toch echt een antize, een hij dus  Ze ja, maar opv doet meot het doen zijn! gewoon ff oplette ja! Wat? |
|
|
het moest zijn, Ze doen me nix  |
|
|
Ik zie LessienElensar online! Zus! |
|
Ikke
Oudgediende