|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Jannick: Waarom kunnen tranen nu niet stoppen? Ff uithuilen, daarna schreeuwen en op iets afreageren(nee niet je computer) En daarna is het beter;)  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote alweerdood: Quote Cee-N-Cee: Quote alweerdood: Heey Conficus  Hey adje   Tijdje niet gesproken makker, hoe gaat ie? Best lekker, ben wel helemaal kapot van het joggen, maja boeiend  Het ging wel lekker  Chill  Ik heb vandaag niet gerend, alleen maar gecrosst  whaha, heerlijk  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote alweerdood: Quote Jannick: Waarom kunnen tranen nu niet stoppen? Ff uithuilen, daarna schreeuwen en op iets afreageren(nee niet je computer) En daarna is het beter;)  Ik ga: Dichten Naar enerzijds emotionele muziek luisteren of wanneer ik kwaad ben naar aggressieve muziek. Vervolgens ga ik de gamewereld ombouwen tot slachthuis. Of niet... Afijn, dichten doe ik dan wel vaak in dat soort situaties |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@Jannick: je moet gewoon zo snel mogelijk weer afspreken... Komt allemaal goed  Ik voel me alleen  |
|
Jannick
Oudgediende
Manhug Ikke..   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Ikke: @Jannick: je moet gewoon zo snel mogelijk weer afspreken... Komt allemaal goed  Ik voel me alleen  Dat maakt twee |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@CNC Dichten doe ik als ik echt depri ben... Maar dan moet er echt niemand in mijn buurt komen.. Zo'n beetje het 'als blikken konden doden" gevoel krijgen andere mensen dan...
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Ikke ik moet jou gewoon een keer in het echt zien  |
|
Jannick
Oudgediende
CNC, Shiny Happy People Live van REM, zoek maar op YouTube, waarschijnlijk de tweede, die vind ik zo mooi..  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
|
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Jannick
Oudgediende
Ik wou echt dat ik weer terugwas.. Ik huil hier nu echt helemaal.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Jannick: CNC, Shiny Happy People Live van REM, zoek maar op YouTube, waarschijnlijk de tweede, die vind ik zo mooi..  Ik zal wel eventjes kijken @adje, ik ook... of als ik kwaad ben, of een emotionele explosie heb, behalve bij blijdschap, dan dicht ik gewoon niet  whaha Al met al heb ik dr 55 geschreven, over 2 jaar tijd... |
|
Luna
Moderator
Quote Jannick: Ik wou echt dat ik weer terugwas.. Ik huil hier nu echt helemaal.. Waar ben je dan ?? |
|
Jannick
Oudgediende
Aalten.. |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Conficus moet je eens op m'n blog kijken daar staat ook een nogal depri gedicht op... @Jannick zoek een weg om het te uiten;) |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik dacht dat je het over Shiny Happy People had? Losing My Religion is trouwens echt wel een goed nummer, heerlijk @adje, zal ik zo doen  ik ga fftjes afwassen  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik ben eigenlijk ook wel in 'n huilbui   |
|
Luna
Moderator
OMG, iedereen is zo unhappy  |
|
Jannick
Oudgediende
CNC, ja, ik vergis me weleens..  Sorry.. @Ikke, doe maar..  .. |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Hey all  iedereen een knuffel/troostarm die het nodig vind  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Ik ben best wel happy, en melig... Alleen een vriendin van me heeft migraine en wat problemen, dus das weer minder, maar ik en m'n vrienden helpen haar er wel weer bovenop  |
|
Ikke
Oudgediende
|
|