|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Klinkt als de ideale jongen Ikky  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Blend: Klinkt als de ideale jongen Ikky  Nee dat ben jij al  |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
Quote ikky: Quote Blend: Klinkt als de ideale jongen Ikky  Nee dat ben jij al   nog idealer dan ik?  dat kan haast niet (of lijk ik nu arrogant?  ) |
|
Blend
Oud Moderator
Ik heb geen bruine ogen  Bruine ogen horen bij 1 van de 7 schoonheden toch?? |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
Quote Jatser: Quote ikky: Quote Blend: Klinkt als de ideale jongen Ikky  Nee dat ben jij al   nog idealer dan ik?  dat kan haast niet (of lijk ik nu arrogant?  ) Ehmm jah |
|
Chocolate Erelid
|
Quote Blend: Ik heb geen bruine ogen  Bruine ogen horen bij 1 van de 7 schoonheden toch?? Nee das toch blauw??? Anders hoor ik ook bij die 7 schoonheden ( ahum  ) |
|
|
Quote Chocolate: Ehmm jah op wat ja ?  zeker op alle 2  |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Blend: Ik heb geen bruine ogen  Bruine ogen horen bij 1 van de 7 schoonheden toch?? ja maar jij hebt wel hele mooie ogen En ik heb volgens mij helemaal geen 1 ding van de 7 schoonheden  |
|
Chocolate Erelid
|
Quote Jatser: Quote Chocolate: Ehmm jah op wat ja ?  zeker op alle 2  Nee op die dat je arrogant aan het doen was |
|
ikky
Oudgediende
|
@Jatser, ja je lijkt best arrogant zo  Terwijl je dat juist niet bent. Dacht ik  |
|
|
Quote ikky: ja maar jij hebt wel hele mooie ogen En ik heb volgens mij helemaal geen 1 ding van de 7 schoonheden  Gewoon vaak genoeg douche, ben je schoon genoeg;) en ook Schön genoeg  |
|
Blend
Oud Moderator
Hoor je toch ook Chocolate   Ik dacht wel dat het bruin was, maar ik kan er ook een klein beetje naast zitten  Blauw was arisch geloof ik  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
*zet een pot koffie* |
|
|
Quote ikky: @Jatser, ja je lijkt best arrogant zo  Terwijl je dat juist niet bent. Dacht ik  ben ik ook niet, volgens mij  , maar ik kan het wel heel goed spele  |
|
Chocolate Erelid
|
Quote Blend: Hoor je toch ook Chocolate   Ik dacht wel dat het bruin was, maar ik kan er ook een klein beetje naast zitten  Blauw was arisch geloof ik  Ik heb allemaal geen idee wat die schoonheden zijn, ik google het anders wel ff |
|
Blend
Oud Moderator
Doe dat Chocolate  Dan hoef ik het niet te doen   |
|
Kriebeltje Erelid
|
*schenkt koffie in*
Nog meer mensen? |
|
Chocolate Erelid
|
Quote Wikipedia: De zeven schoonheden zijn: 1.Blauwe ogen met bruin haar of bruine ogen met blond haar 2.Lange en gekrulde wimpers 3.Moedervlekje links of rechts boven je lip 4.Spleetje tussen de tanden 5.Sproeten 6.Kuiltjes in je wangen 7.Amandelvormige ogen Goh.... |
|
|
haha @Choco ja doe dat  wete we dat ook meteen.. |
|
Chocolate Erelid
|
Quote Blend: Doe dat Chocolate  Dan hoef ik het niet te doen   Al gedaan  @ Kriebeltje Liever limonade ofzo, heb het warm! |
|
Kriebeltje Erelid
|
is goed, limonade.
Ik heb 2 van de 7 schoonheden geloof ik... |
|
|
Quote Chocolate: Quote Wikipedia: De zeven schoonheden zijn: 1.Blauwe ogen met bruin haar of bruine ogen met blond haar 2.Lange en gekrulde wimpers 3.Moedervlekje links of rechts boven je lip 4.Spleetje tussen de tanden 5.Sproeten 6.Kuiltjes in je wangen 7.Amandelvormige ogen
Shit, ik heb blonde ogen bruine haren, telt da ook?  |
|
ikky
Oudgediende
|
Hmm, ik heb geeneen van die 7 schoonheden  |
|
Blend
Oud Moderator
Ik heb geen van die schoonheden  En toch ben ik gelukkig  |
|
Chocolate Erelid
|
Ik heb 2 van de 7 schoonheden... maar ik speel wel vals  @ Jatser Haha denk het niet ... |
|