|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@KriebeltjeIk heb er hier nog wel een paar in de aanbieding  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Nee, van die meiden die denken dat ze je kennen en je beste vriendin zijn...  Nee dank je... Wijhe is best leuk, maar je hoeft maar even met iemand te lachen en je gaat al trouwen volgens anderen...  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
|
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Van school krijg je altijd stress, MA. Ik ben vooral met mijn huis en werk bezig. Eigen bedrijfje he, is ook wel stressvol, maar dat is goede stress, hihihi  |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@ikky, wi jhe ben ik wel eens langs gekomen, vreemd station  SChool is ook stom, maar je meot er wel heen  |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
@ MA Je moet niks  |
|
Marc747 Senior lid WMRindex: 6 OTindex: 494 Wnplts: Belfeld
|
Haaallloooooo mensen...!!  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Nou, het is met 7500 inwoners geen gehucht, maar de meeste mensen kennen elkaar wel. Dus als je de ene week met de ene meid loopt te geinen, en een paar weken later met een andere, is het soms al verkeerd... Dus roddelroddelroddel weet de eerste het van de 2e, en gaat de 3e zich er weer mee bemoeien, enzo... wat een gedoe...  |
|
my-angel
Oudgediende
@Kriebel, dan is ruurlo nog groter met zo'n 8500 inwoners  en die heeft geen IC-station  hier kent iedereen elkaar ook wel bijna  |
|
nietmeer
|
Ha, tijd voor een flinke pint, proost! |
|
Chocolate Erelid
|
@ Marc Heey  @ Kriebeltje Vreselijk!   |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Ik woon in lelystad, die heeft bijna 100.000 inwoners, maar zelf hier kent bijna iedereen elkaar. Echt erg |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Quote Kpuc: Ha, tijd voor een flinke pint, proost!  Wijze woorden Kpuc  Schenk maar bij  Niet lullen, maar vullen!! |
|
|
|
|
nietmeer
|
mensen ik ga linley kijken tot morgen   |
|
Chocolate Erelid
|
Quote Kpuc: Ha, tijd voor een flinke pint, proost! Zo heeee goed idee  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Jeej wij hebben wel een station! en we zijn met een uur in amsterdam, groninge, leeuwarden, den haag, en rotterdam!!! Ongeveer... Maar veel leuke meiden zijn hier niet...  |
|
my-angel
Oudgediende
@Krieble wees blij dat je nog een station hebt  wij trouwens ook, maarja geen IC's die hier rijden, waren ooit wel plannen voor, maar is niet door gegaan  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Kriebeltje, das idd best een gedoe, met al die mensen die alles van elkaar weten  |
|
|
Nou wij hebben hier net geen station,, wel gehad... Maja als je hier met een meisje over straat loopt is dat gewoon het meisje om de hoek of zo...  |
|
Kriebeltje Erelid
|
@ Marc, ja zoiets, iedereen komt er op een of andere manier wel achter... Maargoed. Laten we gewoon maar een pintje pakken...  |
|
my-angel
Oudgediende
@marc, trek ook nog wel es met meisjes op, maarja krijg je soms de vreemste dingen naar je kop  |
|
|
oke mij een king-sized pintje...   |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Doei mij maar 'n emmer bitter lemon  BTW: Als je bitter lemon drinkt, drink dan nooit, ik herhaal: NOOIT bitter lemon van Kinley... Die is echt GOOR! Die van de Lidl is nog beter  Maar de onbetwiste winnaar blijft Schweppes  |
|