|
nietmeer
|
Quote Kpuc: @Cootje. Nope, ze komt maar een keer hier, ik kom ws toch niet Joego binnen zonder een hoop smeergeld en dat heb ik gewoon niet. Dat kan natuurlijk ook! Maar wat dat aanzoek betreft zou ik de boot nog ff afhouden... Maar het blijft jou toekomst en die bepaal je altijd zelf! |
|
nietmeer
|
 Shit man... 'k lijk wel een oud wijf met die uitspraken van mij!   Geef me gauw een xtra pintje om de bek te spoelen, Twagster |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
|
|
nietmeer
|
Daarom pak ik nog een pintjen, dan is de nacht lekker rustig  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Maf ze Ikke, komt goed maatjen. Grinzz, nen echten Brabo, dat waardeer ik,  |
|
nietmeer
|
 Quote Kpuc: Daarom pak ik nog een pintjen, dan is de nacht lekker rustig  Kan ook wel een slaapliedje voor je zingen?  |
|
nietmeer
|
Hmzz, klinkt goed, maar m'n pint is nog niet leeg  |
|
nietmeer
|
Kpuc: De mijne bijna... en 'k hoor m'n bedje al roepen! Rook m'n peukie op en dan gaat ik wat knoken verbergen zoals we dat hier in Helmond noemen  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
je hebt al een emmer ouwe zuuperd  |
|
nietmeer
|
Quote Twaggy: je hebt al een emmer ouwe zuuperd   bedoel je moi?  |
|
nietmeer
|
Grinzz, knoken verbergen, hopelijk vind ik geen knook op kooi maar wel een warm voetenend, alleen de kat ff verjagen van z'n plekkie en mijn voetjes zijn warm  |
|
nietmeer
|
En dan komt hij/zij vannacht lekker tegen je schouder aanliggen of achter je hoofd? Deden die van mij altijd! |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Cootje68: Quote Twaggy: je hebt al een emmer ouwe zuuperd   bedoel je moi?  jeppers |
|
nietmeer
|
Zie hier één van onze katten voordat hij ging hemelen... Zijn naam was Hannes, en dat was ie ook! link |
|
nietmeer
|
Meestal kruipt ie tegen m'n buik aan, of hij gaat eigenwijs met hoge rug weg en kijkt me pas aan als ie honger krijgt smorgens  |
|
nietmeer
|
*boert weer eens luid en kijkt verschrikt om zich heen* Wie was dat? |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Kolere Jantje, wat doe je nou man?? Oww, sorry, het was die dame naast je, ok  Hier een Joep |
|
Twaggy Oudgediende
|
tjah katten tjah |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Kolere Jantje, wat doe je nou man?? Oww, sorry, het was die dame naast je, ok  Hier een Joep Hij kijkt je acht aan alsof ie wil zeggen: "Hey Maat, we gaan toch geen foto maken, hé?" |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Oehh.. Joep is lief! |
|
nietmeer
|
Ga nu echt er vandoor! HOUDOE  |
|
Jannick
Oudgediende