|
nietmeer
|
hehe, was ook als geintje bedoeld  doe liz nog maar een spagroen |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Aimed.. Ik ga maar 3 weken.. Daarna eerst een diploma halen en dan zie ik wel verder.. @ Heraux.. Johannesburg... In de winter.. JANNICK!!!   |
|
nietmeer
|
Daar hangt de rondjes bel, aimed. Ga daar maar aan hangen.... @willie: over werken in zuid afrika, geloof ik... Goeiemorgen overigens. dorst? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Lizz..!!  Wat is Lynn toch liev..!!  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote aimed: hehe, was ook als geintje bedoeld  doe liz nog maar een spagroen Hhmmzz.. Ok... Vond t geen leuk geintje... Je bent maar 2 jaartjes ouder.. Maar goed.. Ik drink me een ongeluk.. Doe maar gelijk een halve liter water  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Muad, nee dank je, heb ff geen dorst  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Jannick: Lizz..!!  Wat is Lynn toch liev..!!  Yah heah  Baal dr ook van dat ze weg moest..  |
|
Jannick
Oudgediende
Ik heb nu echt totaal geen zin in cola..   |
|
nietmeer
|
Ben je ziek, Jannick? *geeft aan Jannick een watertje, en aan Heraux een medium Cola  En geeft aan liz een spa groen* Liz: van die meneer daar *wijzend naar Aimed* *en zet er nog een fles water op eigen bestelling naast* @CnC: ook goed. hoest? |
|
Jannick
Oudgediende
Ik weet het niet.. Ik voel me niet lekker.. Ik heb bijna heimwee.. Naar Zwijndrecht..  |
|
nietmeer
|
 Liz houdt niet meer van me  . *aimed hangt aan de rondjes bel en bestelt voor iedereen een: kindercola |
|
nietmeer
|
Het was geloof ik wel heel erg leuk in Zwijndrecht heh  @Aimed: iedereen is nog voorzien, Dat ga ik dus niet doen. |
|
Jannick
Oudgediende
Ja, heel erg leuk.. Ik baal er enorm van dat ik weer terugmoest..  |
|
nietmeer
|
Begin nu wel steeds benieuwder te worden naar wat voor mensen de Elensars zijn... (goed geschreven?) |
|
nietmeer
|
hey luitjes, ik ga even pauzeren, doe mij alvast nog een lekkere warme chocomelk. |
|
nietmeer
|
pfff... wat een zuipschuit...
*zet een warme chocomelk klaar voor aimed* |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
De ZelfIllusieHCL begint te werken.. En nu... een red bull imitatie..
|
|
nietmeer
|
bedankt, tot zo *steekt een duim op naar Muaddhib* |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Muaddhib: Begin nu wel steeds benieuwder te worden naar wat voor mensen de Ellensars zijn... (goed geschreven?) Elensars.. Het zijn echte lieve mensen..;) |
|
nietmeer
|
*zorgt ervoor dat de witte jas met lange mouwen dichter in de buurt ligt* |
|
heraux Oudgediende
Moet je ook mijn maat weten.. ik hoop dat ie past! anders zit je met een Zweedse full metal jacket.. |
|
nietmeer
|
*bekijkt Heraux even snel van top tot teen*
Mwa, moet passen, dacht ik zo... en ik heb nog nooit mis gegokt... |
|
heraux Oudgediende
Hoeveel X'n heb je al? |
|
nietmeer
|
voldoende... maar ik gaat er weer vandoor, werk roept. Ik spreek jullie later wel weer... |
|
heraux Oudgediende
Quote nieuws: ALMERE - Door verschillende kettingbotsingen is de snelweg A27, Almere richting Utrecht, dinsdagochtend bij knooppunt Almere afgesloten. Zeker vier mensen zijn lichtgewond geraakt. Ongeveer veertig voertuigen zijn bij de ongevallen betrokken. Dat heeft een woordvoerder van het Korps landelijke politiediensten (KLPD) gemeld. Ketting rokers |
|