|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Zij op mij  Lynn is mij kat geweest en heb haar vrijdag naar de fam elsenar gebracht.. Waar Jannickje ook was.. |
|
nietmeer
|
aah, Op die fiets  huis met boel katten, toch? als ik het me goed weet te herinneren uit een of andere blog? (Thee's geloof ik) |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Cool Liz  nu kan je zeker komen bowlen  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
|
|
Jivebunny
oud moderator
Doei Jannick! Doei de rest ook, ik ga nog maar even aan het werk dan... Bah bah, krijg nog meer respect (als dat al kan) voor den werkende mensch hehe... Ik mis mijn studentenleven zo!  |
|
Liz87 Erelid
|
|
|
Liz87 Erelid
|
Quote Muaddhib: aah, Op die fiets  huis met boel katten, toch? als ik het me goed weet te herinneren uit een of andere blog? (Thee's geloof ik) Ze hebben er nu 5... Ben blij dat ze mijn kat erbij wilde nemen...! Wel jammer dat ze het doeleinde waarvoor ik haar gekocht had niet heeft gehaald.. Maar ja, ze is nu heel gelukkig en heeft het naar haar zin..  @ Jive.. Zekers..  Ga jij ook bowlen? |
|
Jivebunny
oud moderator
Altijd  Ik sta geloof ik op de 3e foto van boven van de vorige bowling  |
|
Liz87 Erelid
|
Ciao ciao Jive...! Werkze..  ! |
|
Jivebunny
oud moderator
Ciao! Dank je  Tot morgen vermoed ik zo  |
|
nietmeer
|
Doei Jive |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
|
|
nietmeer
|
hey CnC
drankje? |
|
nietmeer
|
Revolutionair, hou de bomzijde he  |
|
nietmeer
|
eeeh... wattus? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Hey Muad, ja graag, heb net een gesprek bij een uitzendbureau achter de rug  Wat is de special van de dag? |
|
nietmeer
|
pfff... de special van de dag... nog niet over na gedacht eigenlijk... Heb jij nog ideeën? |
|
nietmeer
|
Muad, ik heb samen met Jive vannacht het Engelse parlement opgeblazen, zie blog van mij  |
|
Liz87 Erelid
|
Heeyya CNC... Ging t goed? |
|
nietmeer
|
Kpuc: ok... grappig  EDIT: hm... beetje verkeerd gelezen... Perongeluk het woordje droom weggelaten... Hoe imbiciel kan en mens dromen...  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Ik zit aan de Hush van Deep Purple via mijn Gmail en zijn afspeel feature..
|
|
nietmeer
|
deze pc ken geen geluid afspelen  (long live my Ipod...) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Liz87: Heeyya CNC... Ging t goed? Jaaaaah, ging echt goed  Ik ben zwaar bovengemiddeld, whahahaha, tenminste, dat zei de test  Als het goed is kan ik binnenkort bij de KPN komen te werken op de ICT Helpdesk afdeling   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Kpuc: Muad, ik heb samen met Jive vannacht het Engelse parlement opgeblazen, zie blog van mij  Ow ja, had ik gelezen, ahhahahaha, geweldige droom dat  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Muaddhib: pfff... de special van de dag... nog niet over na gedacht eigenlijk... Heb jij nog ideeën? Ehh, ff denken, tequila met sinaasappelsap? |
|