|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote: @lizzie, jawel, wel aardig. Heb betere nachten gehad maar t kan dr mee door Ik ga helaas wat doen vandaag ja Ik moet voor die baan bij de KPN nog flink studeren want ik moet vragen gaan beantwoorden... Ik moet nog bezig met wiskunde en natuurkunde... en ik moet een nieuwe set tandwielen en een ketting afhalen voor mn brommer... Hmmz ok.. Wat ga je precies bij KPN doen..? Ik heb ook in een soort gelijk bedrijf gewerkt.. Vond de telecom wel leuk..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Als ik word aangenomen, als, dan ga ik bij de MPHD aan de slag, de MultiPayHelpDesk, eh, das voor het project InternetPlusBellen, wat echt te goed draait  ik ben dan in dienst als ICT Helpdeskmedewerker en moet problemen oplossen die de klanten hebben met hun aansluiting, bijv: internet doet het niet goed, de lampjes op de modem branden rood, etc... @Queen, ja, ik heb het best wel druk  whaha.. |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ Cnc, nouwh gezellige baan zeg  |
|
nietmeer
|
@ Cee-N-Cee, ga dan bij CAsema werken, misschien krijg ik dan voor het eerst een goede monteur  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Whaha  aimed, KPN zit lekker royaal pontificaal naast t station, en dat is wel redelijk dichtbij voor mij, en volgensmij heeft Casema geen hoofdkantoor in groningen  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Als ik word aangenomen, als, dan ga ik bij de MPHD aan de slag, de MultiPayHelpDesk, eh, das voor het project InternetPlusBellen, wat echt te goed draait  ik ben dan in dienst als ICT Helpdeskmedewerker en moet problemen oplossen die de klanten hebben met hun aansluiting, bijv: internet doet het niet goed, de lampjes op de modem branden rood, etc... Hahaha... Ik heb ook voor een helpdesk van KPN gewerkt.. Het bedrijf waar ik werkte loste de problemen op bij de klanten van KPN en sloot het VOIP en IPB aan  Heel grappig.. Loopt idd goed.. Wanneer begin je? |
|
nietmeer
|
oh groningen zucht. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Liz, vergeet niet dat ik nog niet aangenomen ben  Ik heb volgende week dinsdag een "sluit je aan" dag (hoe toepasselijk) waar ik een aantal "proefwerken" en tests moet overleven  Als dat gelukt is begin ik dacht ik op 10 April met de trainingen, die 13 dagen in beslag nemen. |
|
nietmeer
|
luitjes ik ga naar mijn werk. Ik ben misschien over een klein uurtje weer op het internet (als het rustig is) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote aimed: oh groningen zucht. zucht?  Wt is er mis met groningen  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Liz, vergeet niet dat ik nog niet aangenomen ben  Ik heb volgende week dinsdag een "sluit je aan" dag (hoe toepasselijk) waar ik een aantal "proefwerken" en tests moet overleven  Als dat gelukt is begin ik dacht ik op 10 April met de trainingen, die 13 dagen in beslag nemen. AAAh ok... Dan zullen we nog even extra extra extra hard voor je duimen!! |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ all ik ga ff pauze houden ben zo wel weer terug (als de mediatheek dan niet bezet is) |
|
nietmeer
|
niks, maar het is zo ver van Utrecht, dan moet je dus heel veel reizen wil je even langs komen om mijn modem te repareren  |
|
nietmeer
|
maar ik heb altijd internet, met of zonder modem  . mijn buren hebben draadloos internet en ik kan daar dus op. (niet verder vertellen he  ) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Liz, dank je wel  ik hoop dat je geduim genoeg is, hahaha  Tja, ik hoop dat ik genoeg kennis in huis heb, ik weet wel t een en t ander maar lang niet alles natuurlijk  ben geen geboren ICT'er, meer een hobbyist, en zelfs dat nog redelijk basic  Queen, Okeujs, tot straks   aimed, later kerel  |
|
Liz87 Erelid
|
@ CnC... haha  Heb je wel boekjes enzo gekregen van ze? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Liz87: @ CnC... haha  Heb je wel boekjes enzo gekregen van ze? Nee, ik moet zelf maar achter de informatie komen, whahahaha  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Liz87: @ CnC... haha  Heb je wel boekjes enzo gekregen van ze? Nee, ik moet zelf maar achter de informatie komen, whahahaha  Ok dan  Internet zit bordevol info toch?;) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Liz, ja, klopt  Dus t zal wel lukken, maar stel dat ik een internet kneus was. Eh, dan was ik waarschijnlijk niet eens door de pre keuring van KPN gekomen, whahaha  Trouwens, heb je al een avatar uitgekozen?  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
zo daar ben ik weer heb ff genoten van mijn granenbisquitje  nu maar weer verder met nederlands |
|
Liz87 Erelid
|
@ C-tje  ;) Uuhm, ik weet niet hoe k een avater moet uitkiezen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende