|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Theemonster: dat duurt nog wel ff, 16 mei heb ik eindexamens volgens mij... en ik zou niet weten tot wanneer ik les heb, volgens mij de week ervoor gewoon nog  Wat, dat denk ik toch niet. Ik had op 28 April 2006 mijn LSD, en 2,5 week later op 19 Mei mijn eerste examen (wiskunde B1, begon dus leuk  ) Maar al een aantal weken voor LSD zijn er nauwelijks meer lessen, tenminste, bij ons. |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
"Na na na na... na na na na... elmo song..."  Ik drukte een niet nader te noemen persoon zijn blog aan... en nou zit ik met bovenstaande in mijn hoofd...   |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
"7 – 11 mei Laatste verplichte lesdagen examenklassen"
gequote uit mijn schoolboekje, echt rot dus....
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Oei, dat is best rot ja, en daarvoor? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote ikky: @Hoskeu, jij ook al  Same here.. Lalalala... elmo song... |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Nog plannen mensen? Die niet moeten leren/werken?;) |
|
Liz87 Erelid
|
huh... mn avater is weg  |
|
Theetje
Oudgediende
cnc; daarvoor: 13 april Sluiting schoolexamen 23 – 27 april Projectweek: examentraining 26 april Instructie examenklassen en laatste SE-rapporten Vaststellen SE cijfers, na deze datum is bezwaar niet meer mogelijk
|
|
ikky
Oudgediende
|
@Hoskeu, Er staat nu heel hard een ander liedje op  Maar dat elmo gedoe blijft nog steeds in mijn hoofd zitten  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: huh... mn avater is weg  Ik dacht ook al... las net een stukje terug daar begreep ik dat je een avatar had... maar ik heb hem nog nie gezien  ... lalalala... elmo song... |
|
Theetje
Oudgediende
ik lees dit van ikky: "Er staat" dus nu heb ik in mijn hoofd: er staat een paard in de gang, owowow een paard in de gang, jajaj een paard in de gang, bij buurvrouw jansen |
|
Liz87 Erelid
|
Vaag zeg  Hij was net wel gewoon zichtbaar...  Onder werk kopje kan ik vinden dat ie weer terug komt?  |
|
ikky
Oudgediende
|
@TheE, lol , fijn nu heb ik dat ook in mijn hoofd  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Liz87: huh... mn avater is weg  Ik zie hem nog anders  Quote Theemonster: cnc; daarvoor: 13 april Sluiting schoolexamen 23 27 april Projectweek: examentraining 26 april Instructie examenklassen en laatste SE-rapporten Vaststellen SE cijfers, na deze datum is bezwaar niet meer mogelijk
Lekker druk, jezus.. |
|
ikky
Oudgediende
|
Liz, dan moet je WMR even opnieuw opstarten, dat had ik net ook namelijk |
|
Theetje
Oudgediende
cnc; dit is het helemaal: 19 – 23 maart Laatste toetsweek 26 – 30 maart Reparatiemiddagen na lestijd 30 maart Afronding handelingsdeel 2 april Aanvragen herkansingen semester 2 12 en 13 april Herkansingen semester 2; lessen gaan door 13 april Sluiting schoolexamen 23 – 27 april Projectweek: examentraining 26 april Instructie examenklassen en laatste SE-rapporten Vaststellen SE cijfers, na deze datum is bezwaar niet meer mogelijk 7 – 11 mei Laatste verplichte lesdagen examenklassen 11 mei Examenbarbecue vanaf 14 mei Begeleiding op afspraak 16 mei – 1 juni Eerste tijdvak centraal examen (CE1) 14 juni Uitslag eindexamen, cijferborrel 15 juni Aanvraag herexamen (CE2) 18 – 22 juni Herexamen (CE2) 27 juni Uitslag herexamens 29 juni Diploma-uitreiking 5 HAVO 15.00 uur
|
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Vaag zeg  Hij was net wel gewoon zichtbaar...  Onder werk kopje kan ik vinden dat ie weer terug komt?  Ik ziet hem!!! Hij doet het!!! Niets meer aan doen!!! lalalala... elmo song... |
|
Liz87 Erelid
|
Nou ja... ik zie m zelf niet  vaag dan |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote Liz87: Vaag zeg  Hij was net wel gewoon zichtbaar...  Onder werk kopje kan ik vinden dat ie weer terug komt?  Ik ziet hem!!! Hij doet het!!! Niets meer aan doen!!! lalalala... elmo song... Oow... nou weer niet meer...  lalalala... elmo song... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Liz87: Nou ja... ik zie m zelf niet  vaag dan Maar ik wel      |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
|
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Hoskeu: "Na na na na... na na na na... elmo song..."  Ik drukte een niet nader te noemen persoon zijn blog aan... en nou zit ik met bovenstaande in mijn hoofd...   Jannick... zoals ik hierboven net poste...  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Liz87 Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Liz87: Nou ja... ik zie m zelf niet  vaag dan Maar ik wel      Vaag..  |
|