|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Muaddhib: Hey Ikky goh... ben je filosofisch, CnC...  Hey Puppy Ik dicht  dan krijg je dat zo af en toe  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Dikke knuf voor Theetje  |
|
nietmeer
|
@puppy: beetje hondsmoe... met jou? @CnC: ah, vandaar...  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Hoskeu: Quote Liz87: Ik ook niet  Niet m'n sterkste kant.. Wat is zijn je sterktes en wat je zwaktes??... Waarom wil je bij deze organisatie werken??... Wat trekt jouw nou zo aan, aan precies deze baan??... Ben je vanplan kinderen te krijgen de komende 10jaar??... Uhmmmm... Nock it off  |
|
puppy Erelid
|
Quote Muaddhib: @puppy: beetje hondsmoe... met jou? Ben ik juist een week niet online geweest, ben je nog hondsmoe  |
|
nietmeer
|
Ik slaap nogal slecht na een astma-aanval afgelopen maandag... geen idee hoe het precies komt... |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote puppy: Dikke knuf voor Theetje  aaaaw   die had ik nodig   |
|
puppy Erelid
|
Daar word je niet vrolijk van  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Muaddhib: Ik slaap nogal slecht na een astma-aanval afgelopen maandag... geen idee hoe het precies komt... Astma leaves no-one untouched! |
|
nietmeer
|
badly enough... (oh ja, in het engels is het Asthma...)
maar ik ga maar weer eens, kijken of ik me nog nuttig kan maken... of anders ga ik denk ik naar huis... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Okee Muad, Grtn   |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Heeeej puppy... jij hier!! |
|
puppy Erelid
|
ha den Hossekeu, ik hier, lang geleden he  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: ha den Hossekeu, ik hier, lang geleden he  Zal ik me even voorstellen??  |
|
puppy Erelid
|
Ehhh, aangenaam (?) kennis te maken... |
|
Liz87 Erelid
|
Ga je nog wat leuks doen CnC vandaag? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: Ehhh, aangenaam (?) kennis te maken... Vanwaar dat vraagteken na aangenaam??...  Ik heb vorige week nog gedouched... dus dat kan niet onaangenaam zijn toch??...  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Liz.. ik ga zodirect grasmaaien  Daarna ga ik natuurkunde lezen  Daarna ga ik KPN shit doen  *zucht* |
|
puppy Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote puppy: Ehhh, aangenaam (?) kennis te maken... Vanwaar dat vraagteken na aangenaam??...  Ik heb vorige week nog gedouched... dus dat kan niet onaangenaam zijn toch??...  Ik heb geen idee, heb geen idee hoe je er uit ziet  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Liz.. ik ga zodirect grasmaaien  Daarna ga ik natuurkunde lezen  Daarna ga ik KPN shit doen  *zucht* aaahw... Arme jij   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Liz, dank je en ik heb ook nog es koppijn  Het is, kortom, een leuke dag vandaag... |
|
Liz87 Erelid
|
Uhmmz en toch een knuffeldag?  |
|
puppy Erelid
|
Hoofdpijn is een slecht excuus om niet te knuffelen en te s**en. Gaat de hoofdpijn juist van over  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: Ik heb geen idee, heb geen idee hoe je er uit ziet  Daar heb je wel een punt...  Hoe jij er uitziet??... uhmm... ik denk netals op die foto van toen je je laarzen aant aandoen was om wat uit de vriezer te pakken... |
|
puppy Erelid
|
@Hoskeu; jij weet wel hoe ik eruit zie en ik niet van jou, best oneerlijk... |
|