|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Ey adje, hoest jong? |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@my-angel oke, welke dag eigenlijk? @Conficus, best lekker  ZIJ komt morgen weer naar school;) |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
6 april dus..(moeilijk doen he  )  Als het goed weer is kan ik dan 's avonds bezorgen.. En 's middags vanaf half 3 ben ik thuis... Of hebben we dan vrij, kan ook nog  |
|
my-angel
Oudgediende
@alweerdood, weet niet tot hoelaat Ikke school heeft  voeg je wel toe op msn  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote my-angel: @alweerdood, weet niet tot hoelaat Ikke school heeft  hmm ,op vrijdag zal het wel niet zo laat zijn^^ @conficus hoe is 't met den gabber? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@adje, wel redelijk, vandaag weer een aardige dag buiten, dus ook wel lekker buiten geweest  Ach, verder niet zoveel beleefd eigenlijk  |
|
my-angel
Oudgediende
|
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote alweerdood: Quote my-angel: @alweerdood, weet niet tot hoelaat Ikke school heeft  hmm ,op vrijdag zal het wel niet zo laat zijn^^ conficus hoe is 't met den gabber? conifeer? snoeien maar  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
nou.. wij hebben geen toetsweken meer  Alleen aan het eind van het jaar eentje.. de laatste schoolweek  |
|
my-angel
Oudgediende
@alweerdood, wij hebben er volgendeweek één van 6 dagen, en dan aan het eind van het shcooljaar nog.. |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote my-angel: @alweerdood, wij hebben er volgendeweek één van 6 dagen, en dan aan het eind van het shcooljaar nog.. das best genaaid  Wij hebben meestal 4 dagen, 2 kernvakken per dag  En meestal van vrijdag t/m woensdag, en daarna gewoon vrij  |
|
Twaggy Oudgediende
|
ik geen 1 meer  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Twaggy: ik geen 1 meer  Jah, maar jij beveiligd de feesten waar wij naar binnen gaan  Das ook knap lullig^^ |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote alweerdood: Quote Twaggy: ik geen 1 meer  Jah, maar jij beveiligd de feesten waar wij naar binnen gaan  Das ook knap lullig^^ owjah? werk niet in beveiliging en evenementen beveliging is iets anders dan wat ik heb gedaan (andere pas nodig. ben het wel van plan te doen (betaald naar festivals ,concerten en soms zelfs voetbalwedstrijden  ) |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Twaggy: Quote alweerdood: Quote Twaggy: ik geen 1 meer  Jah, maar jij beveiligd de feesten waar wij naar binnen gaan  Das ook knap lullig^^ owjah? werk niet in beveiliging en evenementen beveliging is iets anders dan wat ik heb gedaan (andere pas nodig. ben het wel van plan te doen (betaald naar festivals ,concerten en soms zelfs voetbalwedstrijden  ) ah damn, had ik je bijna  maja.. Je wilt het wel gaan doen dus dan komt het nog op hetzelfde neer  |
|
Twaggy Oudgediende
|
gratis entree. gratis backstage. |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Twaggy: gratis entree. gratis backstage. Of je staat bij de ingang  Naja, ik moet toch gaan   doeidoei  |
|
my-angel
Oudgediende
Doe doei  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Boe! ik heb lekker pizza gegeten  |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
goeten abond |
|
my-angel
Oudgediende
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
 was heel lekker  we waren uit eten naar een italiaans restaurant, mijn zusje is jarig  Was heel erg druk, dus nu wel een beetje last van mijn hoofd, maar verder wel leuk en lkker |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
|
|