|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Hahaha komische gebeurtenissen hier  *pakt popcorn en cola* Nou, kom maar op met die show  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
|
|
Jivebunny
oud moderator
Wat ik? Ik pak alleen maar popcorn en cola en wacht geduldig op de show? Ik bedoel, je ziet het dagelijks op tv, en nu ook in het echt! Kom maar op  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Jive gedraag je...
En Aimed ook... Ik ben niet 1 of ander meisje dat zich op die manier laat behandelen.. Leuk dat je me knap vind, maar dat is niet iets waar het om gaat in het leven.. En een foto is een momentopname.. Vind het gezellig om met je te praten via WMR maar daar houdt het dan ook mee op.. Sorry.. Ook sorry als je alles wat je net zei niet meende en alleen maar een grap zat te maken. |
|
Jivebunny
oud moderator
Yes, het is begonnen! *knauwt lekker op popcorn* Okay ik zal ophouden hihi. Dit gebeurt overigens dagelijks toch? Kan ik me nog wel goed herinneren toen ik nog uitging ...  (Mijn god wat ben ik toch een saaie oude man aan het worden hahaha) Tijd om maar eens pensioen te gaan regelen. *Besteld luxieus konijnenhok online* Zo, huisvesting is alvast geregeld. |
|
Liz87 Erelid
|
@ Jive... Mafkonijn! |
|
Jivebunny
oud moderator
|
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hallooo iedereen   |
|
nietmeer
|
oke, jongens starten maar, het is nu oorlog  , had extramedium gister ook lekker lopen op te fokken  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Jive... EN Bijdehand... Ach ja.. Je moet wat als je oud wordt heah  ;) Ennuuh.. Sorry dat je soap is afgelopen.. Ow nee, ik zal je even uit je rozekonijnenwolk helpen, er was geen soap..  |
|
Jivebunny
oud moderator
Hai Little Queen! Popcorn? @Liz, ach jammer nou! Vanavond om 20:05 dan maar weer?  De TV die levert tenminste!  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Jive... jaaaaah popcorn  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Jive.. GTST lijkt me een goed idee  Veel kijk plezier.. Vind ONM ook wel grappig... |
|
nietmeer
|
hey Little Queen, ik denk toch maar dit ik me op jou werpen ga, die Liz heeft geen gevoel voor humor blijkbaar.
|
|
Jivebunny
oud moderator
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
GTST is best wel saai de laatste tijd  ... ONM is leuker  |
|
Liz87 Erelid
|
Is mn broertje dr nog?? |
|
nietmeer
|
en Liz zeg niet dat het niet zo is, want je zei vanochtend al dat je vandaag RAAAAAAAR bent  . |
|
Jivebunny
oud moderator
Voor mij zijn ze allebei dooi  Tis dat mijn vriendin er naar kijkt  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote aimed: hey Little Queen, ik denk toch maar dit ik me op jou werpen ga, die Liz heeft geen gevoel voor humor blijkbaar.
Heb ik dat wel dan  |
|
Liz87 Erelid
|
Hahahah... Ok.. Aimed... Je bent bent echt heel grappig... Veel plezier met je (kansloze) vrouwenjacht.. |
|
Jivebunny
oud moderator
Volgens mij heeft iemand hier flink wat zaad over...  Ik stel voor om het veldje hierachter vol te zaaien, dan kunnen we over enige tijd onze eigen maïskolven oogsten en thuisgemaakt popcorn eten!  |
|
nietmeer
|
nee, maar jij begrijpt mij waarschijnlijk een beetje, en Liz zit te stressen op d'r werk, en jij zit waarschijnlijk thuis achter je computer met een pyjama aan met lange broek  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Jive... Lijkt erop dat er toch nog een soort van ZEEP komt...  Met een heuze politieagent in de hoofdrol   @ Aimed.. Zit idd te stressen... Daar word ik voor betaald. |
|
Jivebunny
oud moderator
|
|